Accepterad micjaa | Medlem ansökning (Bosanac)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

micjaa

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? micjaa#7882

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Gonzalez och är uppväxt i Angered Göteborg och är 18 år. Han har alltid velat bli polis men på grund av att växte upp i en förort så har inte det varit så populärt bland dom andra barnen. Han var väldigt ensam som barn, det var många som inte ville var som honom eller vara med honom på grund av att han just ville bli polis.
Han blev väldigt retad och mobbad som ung och många tyckte att han var konstig för att han ville göra samhället bättre och bli polis.
Han blev så retad att han tillslut började tappa intresset av att bli polis. Han började då bli medlem i olika kriminella gäng och började hantera droger och hålla på med vapen. Han blev en stor profil i det kriminella livet och blev fängslad för grovt vapen brott när han bara var 15 år gammal då polisen hade hittat vapen och andra saker i hans hem. Han blev sedan dömt till 8 års fängelse. Nu 8 år senare så har han bestämt att plugga och försöka komma in på en polis högskola och bli en polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra RP till alla men också att jobba med olika saker. T.ex. jobba som Securitas eller polis för att göra staden till en bättre eller tryggare plats men jag kan också jobba med andra roliga saker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar för att ha kul och att många andra i servern också ska få en chans att ha roligt rollspelande.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på många olika sätt. Jag har hittat unive på många olika streams eller på fivems server lista på grund av att ni är en av Sveriges största RP serverar eller om ni faktiskt är den största.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka