Nekad Michi424 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Michi424

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Michi

Vad är ditt discord namn? Michi#7736

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Michi AK och kommer från Angered i göteborg. Han har tidigare i sin ungdom varit med om mycket hemska saker. Hans pappa dog i en bilkrasch när han var 10 år. Han började sälja olika substanser vid 15år för att kunna försörja han och sin mamma. När han blev 17 år började han med tyngre saker, han började att bära vapen och hänga med folk som hade problem med några andra. När han började hänga med dessa personer så blev han automatiskt indragen i den beefen. En gång när han var ute och gick så blev han beskjuten men han blev inte träffad. Efter det så kände han att han var tvungen att fly, därför flyttade han till en annan stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög rp nivå där det är mycket social rp. Jag rpar inte för att vinna olika scenarion utan för att ha roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man rollspelar som gör det roligt för båda sidorna i ett scenario, man rollspelar alltså inte för att vinna ett scenario utan för att ha roligt.

Hur hittade du Unive? Genom vänner, spelat här innan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka