Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MichiRP/
Ditt Hex-ID: Vet ej
Vad är din discord tagg? Arex2k#6716 (har smeknamn i discord servern "Michi Skeri" )
Vem var det som bannade dig? "4Anders"
Hur lång tid var din ban? 10 Dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Grovt suntförnuft ~^4Anders. Återstår: 9 dagar 23 timmar 50 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning. Men jag är 100% på att det var en felaktig ban eftersom jag såg en sönderkrossad bil vid väg kanten som jag antar har krockat med polisbilen och dem trodde det var jag som körde polisbilen eftersom att jag befann mig på platsen. (Kommer till händelsen senare)
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid torget och såg några bilar som hade krockat (tror en av dem var civil polis eftersom det var blå ljus) Jag körde till bilarna långsamt och körde inte på en enda bil. När jag kom fram såg jag att det var 2 av mina kompisar så jag började prata med dem och en av dem nämnde "jag tror du körde på en polisbil" hon kan ha sagt "Jag tror du körde på en polis" Om fallet är att jag kört på en polis så var polisen osynlig och detta är mycket möjligt eftersom servern precis restartade så det var mycket lag. Men jag körde skit stilla och rörde inte en endaste bil och det kan jag svära på allt) Det kan ha varit d-sync men det låg en helt sönderkrossad bil i ett litet hörn vid vägen som jag antar har kört på polisbilen och dem trodde det var jag eftersom jag var på platsen. Fel plats Fel tillfälle helt enkelt.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja 100% att det var felaktig ban. Dem bannade mig felaktigt eftersom att jag inte körde på en endaste bil eller människa (som var synlig) och det var en sönderkrossad bil vid vägkanten som jag tror körde på polisbilen. Dem trodde antagligen att det var jag eftersom att jag befann mig på platsen och bilen som var sönderkrossad var svår att se från polisens perspektiv. När jag hade körde mot bilarna långsamt så mötte jag en svart Volvo med blåljus och frågade om det var civilare och vad som hänt, men fick inget svar. Civil Polisbilen trodde säkert att jag fortsatte köra på vägen och inte stannade vid bilarna så när dem kollade bak såg dem bara mig stå på "brotts-platsen" vilket säkert gjorde så dem misstänkte mig för att ha kört på polisbilen/personen. Jag förstår att dem trodde det är jag men har blivit felaktigt bannad flera gånger nu och det börjar bli lite irriterande, jag antar väl att jag har skit dålig tur/timing. Jag körde i en matt-svart BMW M2 med blåa neonljus och dem kan kolla på den att den är helt repfri för jag lagade den precis på mekonomen innan jag kom till platsen, så om jag hade kört på en polisbil hade bilen iaf haft en skråma.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2-3 gånger innan tror jag men alla gånger har varit felaktiga och dem har tagits bort när jag gjort mina tidigare ban-överklagor.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat förstå att det inte var så smart att ställa sig vid "brotts-platsen" från ingenstans utan att få svar utav polisen. Men visste inte att det hade skett någon olycka eftersom att mina vänner som stod vid bilarna var inte skadade och deras bilar var inte heller skadade. Jag såg senare bara en kort stund innan jag blev avstängd att det var en bil som var helt sönder som var svår att se och skulle precis gå fram till polisen och meddela dem att det var en person som behövde vård eftersom bilen var helt sönder. (då lär man behöva vård om man krockat så hårt)
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag skulle ha tänkt i förväg vad som hade hänt och inte bara åka till mina vänner och börja prata. Jag har lärt mig att använda konsekvens-tänk när jag ser något misstänksamt. tex, "Vad kan har hänt här", "Är det smart att jag går fram eller ska jag vänta på mina vänner vid parkeringen istället"
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: Vet ej
Vad är din discord tagg? Arex2k#6716 (har smeknamn i discord servern "Michi Skeri" )
Vem var det som bannade dig? "4Anders"
Hur lång tid var din ban? 10 Dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Grovt suntförnuft ~^4Anders. Återstår: 9 dagar 23 timmar 50 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning. Men jag är 100% på att det var en felaktig ban eftersom jag såg en sönderkrossad bil vid väg kanten som jag antar har krockat med polisbilen och dem trodde det var jag som körde polisbilen eftersom att jag befann mig på platsen. (Kommer till händelsen senare)
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid torget och såg några bilar som hade krockat (tror en av dem var civil polis eftersom det var blå ljus) Jag körde till bilarna långsamt och körde inte på en enda bil. När jag kom fram såg jag att det var 2 av mina kompisar så jag började prata med dem och en av dem nämnde "jag tror du körde på en polisbil" hon kan ha sagt "Jag tror du körde på en polis" Om fallet är att jag kört på en polis så var polisen osynlig och detta är mycket möjligt eftersom servern precis restartade så det var mycket lag. Men jag körde skit stilla och rörde inte en endaste bil och det kan jag svära på allt) Det kan ha varit d-sync men det låg en helt sönderkrossad bil i ett litet hörn vid vägen som jag antar har kört på polisbilen och dem trodde det var jag eftersom jag var på platsen. Fel plats Fel tillfälle helt enkelt.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja 100% att det var felaktig ban. Dem bannade mig felaktigt eftersom att jag inte körde på en endaste bil eller människa (som var synlig) och det var en sönderkrossad bil vid vägkanten som jag tror körde på polisbilen. Dem trodde antagligen att det var jag eftersom att jag befann mig på platsen och bilen som var sönderkrossad var svår att se från polisens perspektiv. När jag hade körde mot bilarna långsamt så mötte jag en svart Volvo med blåljus och frågade om det var civilare och vad som hänt, men fick inget svar. Civil Polisbilen trodde säkert att jag fortsatte köra på vägen och inte stannade vid bilarna så när dem kollade bak såg dem bara mig stå på "brotts-platsen" vilket säkert gjorde så dem misstänkte mig för att ha kört på polisbilen/personen. Jag förstår att dem trodde det är jag men har blivit felaktigt bannad flera gånger nu och det börjar bli lite irriterande, jag antar väl att jag har skit dålig tur/timing. Jag körde i en matt-svart BMW M2 med blåa neonljus och dem kan kolla på den att den är helt repfri för jag lagade den precis på mekonomen innan jag kom till platsen, så om jag hade kört på en polisbil hade bilen iaf haft en skråma.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2-3 gånger innan tror jag men alla gånger har varit felaktiga och dem har tagits bort när jag gjort mina tidigare ban-överklagor.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat förstå att det inte var så smart att ställa sig vid "brotts-platsen" från ingenstans utan att få svar utav polisen. Men visste inte att det hade skett någon olycka eftersom att mina vänner som stod vid bilarna var inte skadade och deras bilar var inte heller skadade. Jag såg senare bara en kort stund innan jag blev avstängd att det var en bil som var helt sönder som var svår att se och skulle precis gå fram till polisen och meddela dem att det var en person som behövde vård eftersom bilen var helt sönder. (då lär man behöva vård om man krockat så hårt)
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag skulle ha tänkt i förväg vad som hade hänt och inte bara åka till mina vänner och börja prata. Jag har lärt mig att använda konsekvens-tänk när jag ser något misstänksamt. tex, "Vad kan har hänt här", "Är det smart att jag går fram eller ska jag vänta på mina vänner vid parkeringen istället"
Har du läst våra regler? Ja