Länk till din steam profil: Din profil blir tillgänglig här: https://steamcommunity.com/id/MichiRP/
Ditt Hex-ID: Vet ej
Vad är din discord tagg? Arex2k#6716
Vem var det som bannade dig? BotMelwin
Hur lång tid var din ban? 4 Dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft - BotMelwin. Återstår: 3 dagar 23 timmar 50 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa "FTP" Vilket betyder "F*ck the police" framför polisen.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg på sjukhuset och fick vård och så var det poliser där så jag sa "FTP" några gånger för att försöka RP:a lite eftersom att min karaktär inte tycker om poliser.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men tycker det var en liten löjlig ban. Men förstår verkligen varför jag blev avstängd och det var jag som gjorde fel i det scenariot.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ej blivit bannad innan.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna låta bli att säga "FTP" vilket hade varit det smarta valet. Det var väldigt onödigt gjort av mig och kommer ej upprepas.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag förstod inte riktigt varför jag blev bannad i början men senare förstod jag att det var för att jag sa "FTP" flera gånger. Jag har lärt mig att man inte ska göra det eftersom att det är löjligt.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: Vet ej
Vad är din discord tagg? Arex2k#6716
Vem var det som bannade dig? BotMelwin
Hur lång tid var din ban? 4 Dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft - BotMelwin. Återstår: 3 dagar 23 timmar 50 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa "FTP" Vilket betyder "F*ck the police" framför polisen.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg på sjukhuset och fick vård och så var det poliser där så jag sa "FTP" några gånger för att försöka RP:a lite eftersom att min karaktär inte tycker om poliser.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men tycker det var en liten löjlig ban. Men förstår verkligen varför jag blev avstängd och det var jag som gjorde fel i det scenariot.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ej blivit bannad innan.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna låta bli att säga "FTP" vilket hade varit det smarta valet. Det var väldigt onödigt gjort av mig och kommer ej upprepas.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag förstod inte riktigt varför jag blev bannad i början men senare förstod jag att det var för att jag sa "FTP" flera gånger. Jag har lärt mig att man inte ska göra det eftersom att det är löjligt.
Har du läst våra regler? Ja