Accepterad Miche1 | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Miche1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198032318634/

Ditt Hex-ID: 1100001044b70aa

Vad är din discord tagg? Miche#9992

Vem var det som bannade dig? grakke

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag stal en bil som staff ansåg inte skulle stjälas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vart ute och åkte i öknen och hitta en väldigt unik chromad Mercedes stående i ett litet skjul som vart igång, olåst med ingen i närheten. Jag tog en liten stund och kollade runt då det inte får vara någon i närheten enligt regelverket, varken civila eller ägare för att få stjäla. När jag inte såg någon ansåg jag att jag hade möjligheten att stjäla bilen för att köra en bit men kom bara fram till motorvägen och sedan kom avstängningen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban i mina ögon då enligt reglerna står det att det är tillåtet om ingen finns i närheten eller ägaren inte finns i närheten är det tillåtet att stjäla en bil. Detta skapar en väldigt stor gråzon vilket det gör för suntförnuft "Det handlar om att man ej bör göra oförväntade saker som man ej skulle göra i verkligheten". Läser man reglerna så som det står är det okej att stjäla en bil som står öde ute i öknen, som är igång och inte är låst när ingen finns i närheten.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ingen tidigare ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte stjäla bilen och riskera att bli avstängd, kändes väldigt onödigt med tanke på hur det sluta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, så som jag lärt mig nu så ska jag undvika att göra sådantsom inte leder någonstans, skapar osämja och problem för mig eller andra. Verkar väldigt onödigt med tanke på hur detta sluta.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka