Nekad Miche1 | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Miche1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198032318634/

Ditt Hex-ID: 1100001044b70aa

Vad är din discord tagg? Miche#9992

Vem var det som bannade dig? grakke

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Stal en bil och någon blev väl sur eller jag gjorde fel men ser att det är väldigt lång bort då jag var noggrann med att följa regelverket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vart ute och åkte i öknen och hitta en bil stående i nåt litet skjul med ingen i närheten. Jag kollade runt och där fanns ingen som helst i närheten så jag stal bilen och körde iväg och sedan kom avstängningen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban i mina ögon då enligt reglerna står det att det är tillåtet om ingen finns i närheten eller ägaren inte finns i närheten att stjäla en bil. Detta fanns inte i mitt tycke och blev då tydligen fel då antingen fanns någon där som spionera eller blev endast sur och gjorde mig då avstängd.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte stjäla bilen och riskera att bli avstängd, kändes väldigt onödigt med tanke på hur det sluta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, så som jag lärt mig nu så ska jag undvika att göra sådant då det leder ingevart och verkar väldigt onödigt med tanke på hur detta sluta.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka