Nekad michaelspelar | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

michaelspelar

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199554790440/

Ditt Hex-ID: 11000015f0a8428

Vad är din discord tagg? t3rminator_dj

Vem var det som bannade dig? albin2345

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_3577.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde extremt dumma grejer bröt mot regler. Och ångrar det grovt. Det är ju klart att alla moddare ska bli bannad för det det är ju inge snack om saken. Jag tyckte albin gjorde helt rätt. Men nu känner ja gmig så dum.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag gick in på unive var jag inne på en server som heter "Death freeroam pvp" vilket är en skjut server där dem inte bryr sig om fusk m.m. Därav innan jag går in på den servern brukar jag sätta på en noclip meny vilket ger en möjlighet att noclipa. Det var helt mitt fel och jag ångrar det grovt. Jag tar på mig skulden och är till 100% ansvarig för mitt misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban eftersom att det var helt mitt ansvar och jag som gjorde fel från första början. Jag ångrar detta grovt och skulle aldrig någonsin använda fusk om jag inte visste att det var tillåtet. Jag har under flera år spelat på unive och jag vill inte att det ska sluta med en ban!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för mindre saker. Såsom små lall och smått suntförnuft. Inget mer med de. En permanent avstängning och det är den som är nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att vara säker på att jag inte har fusk i mina filer. Bör inte ens ha fusk någon gång igen på fivem då det är dumt. vill inte ha en till sådan avstängning. För unive är min to go to server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lär mig oftast efter mina misstag snabbt. Detta var extremt dumt och bör inte göra om det. Jag vill ha en till chans på unive. För att det är så himlans kul på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Ifall ni nekar lämna gärna en anledning. Skrev det på förra men fick ändå inget svar. Jag kommer att fortsätta kriga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka