Nekad Michael2001 | Medlem ansökning[Bodgein]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Michael2001

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198174741717/

Vad är ditt namn i verkligheten? Michael

Vad är ditt discord namn? Michael01#4689

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mikael Andersson och är 25 år gammal.
Mikael kommer ursprungligen från USA, hans föräldrar blev skilda precis när han föddes. Hans pappa gick bort strax därefter, Mikael och hans mamma bodde kvar i USA tills han var 5 år gammal, där hade han väldigt mycket kompisar och var en väldigt glad kille. Sedan flyttade de till Sverige, där växte Mikael upp bland människor som talade ett främmande språk vilket gjorde det tufft för honom att få vänner. Men det dröjde inte länge till språket föll på plats men det var fortfarande svårt att få kompisar. Hans mamma började få upp en dålig vana där hon började med droger och alkohol. Det gick överstyr tillslut och Mikael var tvungen att flytta in hos sin morbror som ägde en bilfirma. Mikael blev där introducerad till bilar vilket väckte ett enormt intresse som ändrade hans liv. Han blev fascinerad av alla möjliga sorters bilar och designer. Sen dess har alltid drömmen att vara som sin morbror, att starta ett bilföretag och jobba med bilar.

Mikael är en person som vill träffa nya människor men har svårt för att komma nära folk på grund av sin barndom. Däremot säger han aldrig nej till att skjutsa människor och hjälpa människor som har det tufft eftersom han vet hur dom känner. Mikaels intressen är bland annat åka bilar, spela fotboll och försöka träffa nya människor. Han tycker också om att festa men dricker inte längre då han har sett de negativa sidorna med det från sin mamma. Mikael är väldigt noggrann med att följa lagar och har än idag aldrig fått böter eller brutit mot någon lag.

Mikael började växa upp och mogna och fick igen upp intresset och sin passion för entreprenörskap. Som tidigare nämnts vid ung ålder visste han att ett eget etablerat företag var det han ville starta. Ett intresse för bilar nya som gamla har alltid funnits och någon gång vid 20 års ålder valde han att plugga vidare till entreprenör. Där lärde sig Mikael allt om hur man startar och håller en bra balans inom ett företag. Efter sin tid bakom skolbänken letar han nu en chans till att starta ett framgångsrikt företag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är erfaren RP:are på Unive har varit chef på autoexperten, Marjas och mekonomen. Jag anser att jag själv bidrar till bra RP

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar communityn mer än någon annan svensk RP server

Hur hittade du Unive? Kommer inte ihåg

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skaffa något kul jobb och träffa nya människor som man kan ha seriös och rolig RP med

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Förhoppningsvis få en del vänner och till slut bli chef på något arbete man trivs med

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka