Nekad Michael king | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Michael king

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Vad är ditt discord namn? kingen_stor

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Michael King 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, rolig och nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Michael har haft en tuff start, med två rån tidigt i sin karriär, men han har inte låtit det stoppa honom. Istället har han fortsatt kämpa och arbetar nu med att hitta skatter i vattnet, vilket ger honom erfarenhet och nya färdigheter. Han planerar att skaffa en bra utbildning och söker sig mot en framtid inom polisen. Hans mål att bli polis visar att han vill använda sina erfarenheter för att göra en positiv skillnad. Michael visar på stor uthållighet och vilja att övervinna motgångar för att nå sina långsiktiga mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Michael kan bidra till serverns RP genom att spela en karaktär med uthållighet och stark moral, baserat på hans tuffa bakgrund och ambitioner. Hans arbete med att hitta skatter kan leda till spännande äventyr, och hans mål att bli polis kan skapa intressanta dynamiker och konflikter. Dessutom kan han bidra med mentorskap och hjälpa andra spelare, vilket skapar möjligheter för samarbete och utveckling.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att medvetet agera på ett sätt som ger motståndaren fördel eller vinst, ofta för att uppnå ett bättre långsiktigt resultat, bygga förtroende eller skapa en fördelaktig situation i framtiden. Det kan vara en strategi, till exempel i förhandlingar eller samarbeten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag försökte rymma när jag hade blivit om plåstrad och sjukvården för att inte bära kryckor

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Kreativitet och realism: Håll dig till en realistisk och trovärdig karaktär. Överdrivna eller orimliga handlingar som bryter mot spelets universum kan skapa problem. Ingen RDM (Random Deathmatch): Döda inte andra spelare utan en god anledning som passar in i spelets berättelse eller karaktärens motiv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som 25-åring som gillar att spela RP, kan jag bidra med mognad, ansvarstagande och god kommunikation för att skapa en positiv och respektfull spelmiljö. Min erfarenhet av storytelling och karaktärsutveckling gör att jag kan skapa djupa och engagerande berättelser. Jag har också en god förmåga att tänka kreativt och lösa problem, vilket kan bidra med nya idéer och lösningar i spelet. Jag är engagerad på lång sikt och strävar efter att vara en stabil och pålitlig medlem på servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka