Accepterad Michael Jackson | Medlem ansökning [Milo_coca]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Michael Jackson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/floppper73/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Leon.#5870

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Michael Jackson. Michael kommer ursprungligen från Indiana då han bodde själv med sin morsa. Nu är Michael 34 år gammal, han brukade jobba som dansare/artist och var världskänd men sedan så tappade han allt. Anledningen till att han tappade allt får vi inte prata om. Just nu bor Michael i en 1a i Göteborg med in katt Anders. Michael gillar att dansa vilket leder till att han ofta är i centrum av allt och är van med att folk tittar på honom. Michaels bakgrund kommer innebära att många känner igen han. Michaels mål är att äga en affär och ett stort hus. Michael är inte speciellt bra på att köra eftersom att han nästan aldrig kört en bil, men efter lite träning så går det säkert bra för han. Han älskar att ligga i soffan och chilla. kanske kolla på en film och kanske dra några dance moves efter. Michael gillar också att hänga med kompisarna vid en Car meetup och kolla in lite snygga bilar. Michael har ingen åsikt om politik etc. Han har inget emot polisen men gillar de inte speciellt mycket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är hyfsat bra på RP. Jag har läst reglerna och jag bidrar till roleplay situationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra till ett väldigt socialt och creativt rp där jag skapar roliga situationer. Sen så håller jag mig hårt till reglerna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha roligt och inte alltid gå för vinsten, man ska tänkta på kvaliteten av scenariot.

Hur hittade du Unive? Genom serverlistan på Fivem

Vidare till muntlig intervju, vill dock ha en bra muntlig intervju. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka