Accepterad Micah1 | Medlem ansökning [Toro 521]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Fleetari92#4491

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Natasa Petrovic var en karakter från det forna Jugoslavien. Hon växte upp i Belgrad på 1980-talet under den politiska spänningen och etniska konflikterna som präglade regionen. Hennes familj var en blandning av olika etniska bakgrunder och religioner, och Natasa fick tidigt lära sig att navigera mellan olika kulturer och identiteter.

Som ung flicka var Natasa nyfiken och ambitiös. Hon älskade att läsa och lära sig om världen utanför Jugoslavien. Hennes dröm var att bli journalist och berätta historier som kunde förändra människors perspektiv och bygga broar mellan olika samhällen.

Men när inbördeskriget bröt ut i Jugoslavien förändrades allt. Plötsligt splittrades landet och människor började att betrakta varandra som fiender baserat på deras etniska tillhörighet. Natasa och hennes familj drabbades av denna våldsamma omvälvning och tvingades fly från Belgrad till en annan del av landet där de kunde vara säkra.

Flykten och kriget hade en djup inverkan på Natasa. Hon insåg att medierna spelade en betydande roll i att förstärka konflikterna och sprida hatpropaganda. Denna insikt stärkte hennes beslut att bli journalist och arbeta för fred och försoning.

Efter kriget fortsatte Natasa sin utbildning och fick möjlighet att studera journalistik vid ett universitet i Europa. Där fick hon tillgång till olika perspektiv och en möjlighet att förstå komplexiteten i konflikter och försoning.

Natasa återvände till sitt hemland med en passionerad önskan att förändra sitt samhälle genom journalistik. Hon rapporterade om olika aspekter av samhällsutvecklingen och arbetade för att belysa de mänskliga berättelserna bakom konflikterna.

Hennes arbete var inte enkelt. Hon mötte motstånd och hot från de som ville bevara den etniska polariseringen. Men Natasa fortsatte envist att skriva och rapportera, trots farorna som lurade runt hörnet.

Natasa var en symbol för hopp och mod i det delade Jugoslavien. Hon lyfte fram berättelser som var förbisedda av medierna och arbetade för att bygga förståelse och empati mellan olika etniska grupper. Hon blev en röst för dem som inte hade någon och en kraft som förenade människor över gränserna.

Natasa Petrovic blev en ikon för försoning och fred i Jugoslavien och hennes arbete fortsätter att inspirera och påminna om vikten av att lyssna på alla röster och arbeta för att bygga en bättre framtid för alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Engagera mig i rollspel: Genom att fördjupa mig i min karaktärs historia och personlighet och interagera med andra spelare i en realistisk och engagerande rollspelsmiljö kan jag bidra till en dynamisk och spännande spelupplevelse för alla inblandade. Att vara närvarande, kreativ och följa serverns regler och riktlinjer hjälper till att skapa en positiv atmosfär för alla spelare.

Skapa intressanta berättelser: Som en del av RPN kan jag bidra till serverns övergripande narrativ genom att skapa spännande och välgenomtänkta berättelser för min karaktär. Det kan vara genom att utveckla intriger, relationer eller delta i serverns evenemang och uppdrag. Genom att göra min karaktär relevant och engagerande kan jag bidra till att bygga en levande spelvärld.

Samarbeta med andra spelare: Att samarbeta och interagera med andra spelare är en viktig del av RPN. Genom att vara respektfull, kommunicera tydligt och vara öppen för samarbete kan jag skapa positiva spelupplevelser för alla inblandade. Att skapa spännande interaktioner och roller tillsammans med andra spelare kan verkligen lyfta upp nivån på RPN.

Delta i serverns gemenskap: Genom att vara aktiv i serverns forum, Discord-kanal eller andra gemenskapsplattformar kan jag bidra till att bygga en stark och stödjande spelgemenskap. Att vara hjälpsam, dela idéer och ge feedback till serveradministratörerna och andra spelare kan hjälpa till att forma och förbättra spelupplevelsen för alla.

Följa serverns regler och riktlinjer: Att vara en ansvarsfull spelare och följa serverns regler och riktlinjer är avgörande för att upprätthålla en balanserad och rättvis spelupplevelse för alla. Genom att vara medveten om och respektera serverns regler bidrar jag till att skapa en trygg och trevlig miljö för alla spelare att njuta av.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag ska låta andra vinna. Jag kan alltid inte vinna varje scenario men det behövs inte för att ettt scenario ska vara roligt för andra eller mig själv.

Hur hittade du Unive? Min kompis kevin visade mig denna server.

Du har alltid 48 timmar på dig att ta intervju annars blir den automatiskt nekad.

Din medlemskap ansökan har accepterats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka