Accepterad Micah1 | Medlem ansökning [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Micah1#4491

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Namn: Marko Petrović
Ålder: 32
Nationalitet: Serbisk

Marko Petrović är född och uppvuxen i staden Niš, Serbien. Han var gymnasieelev när de jugoslaviska krigen bröt ut i början av 1990-talet. Liksom många unga män i Serbien på den tiden kallades Marko till militärtjänst i den jugoslaviska folkarmén (JNA).

Till en början var Marko ivrig att tjäna sitt land och försvara Jugoslavien mot vad han såg som utländsk aggression. Men när han såg fler och fler illdåd begångna av båda sidor av konflikten, började han ifrågasätta krigets moral.

Under kriget tjänstgjorde Marko som stridsvagnsförare i JNA. Han bevittnade förstörelsen av städer och städer, fördrivningen av civila och dödandet av oskyldiga människor. Han såg grymheter begångna av både serbiska och kroatiska styrkor och började känna sig desillusionerad av kriget.

Efter krigets slut 1995 återvände Marko till Niš, traumatiserad av sina upplevelser. Han kämpade för att hitta arbete och försörja sin familj, men han hemsöktes av minnena från kriget. Så småningom sökte han hjälp hos en terapeut och började arbeta igenom sitt trauma.

Idag är Marko en högljudd förespråkare för fred och försoning på Balkan. Han har hållit föredrag och skrivit artiklar om sina upplevelser under kriget och sin resa mot helande. Han hoppas att han genom att dela med sig av sin historia kan bidra till att förhindra framtida krig och främja förståelsen mellan olika etniska och religiösa grupper.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tar min RP väldigt seröst och tycker att Unive ser jätte roligt ut. Jag kommer bidra med serös rp och gå med i den krimminela RPn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag kan vinna i ett scenario för att det ska vara ett roligt scenoria

Hur hittade du Unive? Min kompis kevin visade mig denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka