Nekad Micah1 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Noggerman12369nig/

Ditt Hex-ID: 1100001175f0ae3

Vad är din discord tagg? Fleetari92#4491

Vem var det som bannade dig? Bulten

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-28 151321.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var på ett dåligt humör och Bettede mig lalligt i ett scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev nyss sjuten efter en timme av ungar som skrek.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför fear rp regeln finns te.x om man riktar vill man inte att den man riktar mot bara börjar slå dig. men jag tycker att fear rp regeln har gjort så att det inte går att ha stålthet på servern. Själv sa min farsa alltid till mig att "man inte ska låta folk disrepektera dig som inte är värda att ta skit från", det min farsa säger till mig tar jag till hjärtat och jag tänkte inte låta massa ungar som behövde 6 försök för att ta mig gisslan snacka skit och säga att dom ska våldta min lilla syster. Jag vet att allt var i rpns skull men när ledaren av ungarna säger "Nej vi ska inte sloss som män, för att jag ser dig inte som en man för att du hotar tjejer" efter han behövde lura mig för att kidnappa mig blir jag rätt lack.
Jag tyckde att det var ett skit scenario för att 4 av dom började pissa på mig och sa att jag skulle lägga mig ner. Det var extremt tråkig RP och det höll på i typ en och en halv timme. Efter ett tag blir man lack på sånt. Jag ville att scenariot skulle ta slut och det visste dom så dom sa själv "Asså jag vet att du vill dö därför ska vi inte döda dig" så jag tyckde att det hade blivit så lalligt att jag inte brydde mig längre och började slå dom så att jag kunde gå och lägga mig.
I Rpn så utmanade jag honom på en fight och började slåss, men sen sjöt hans goons mig.
(Philip sa väll själv att det var tråkig rp och fel att sitta och pissa på folk på senaste krim mötet?)

Tänk bara själv hur detta var mot mig nästan halva servern sitter och snackar över varandra ledaren av gänget kan inte kontrollera sitt gäng och jag behövde sitta där och ta skit från snubbar som knappast lämnar sitt rum? Jag hade lite mer själv respekt och tänkte inte låta det hända. inte för att säga att jag är oskyldig det finns en andledning att det står "Lall" men jag skyller väll bara på att jag var trött och ville att dom skulle döda mig så jag kunde gå och lägga mig. Vi hade nationella prov dagen efter och det började bli sent

OOC. Det började bli sent och jag var så lack på gambino så att jag slippa upp med några ord val te.x råka säga servern istället för staden och sånt.

Grovt lall. Jag var lalligt för att andra var det. Jag antog att om helpers tillät det som hände mot mig borde jag väll få göra samma sak mot dom.

I sammanfattning så var det dumt av mig och jag borde bara bitit ihop men hur jag var uppfostrat tillät inte det. Jag vet att RP är RP men issåfall kan jag väll tycka att min karaktär har själv respekt. Jag sa till mina gäng medlemmar att vi inte skulle ta skit ifrån någon och ALLDRIG vara någons hund.
Detta var så horribelt scenario att jag förmodligen bara tänker jobba på polisen eller nåt om jag blir unbannad.

Tack för att du läser detta MVH fille

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ett få tal bans som du kan se. När jag var gäng ledare så började jag rpa mycket mer seriöst och

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte blivit kidnappad. Och om jag blev det borde jag bettet mig mycket bättre och fear rpat bättre

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså typ ja. Jag antar att man ska veta när man ska backa ner och sånt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Din ban överklagan har nekats!
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka