Nekad Micah1 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Noggerman12369nig/

Ditt Hex-ID: 1100001175f0ae3

Vad är din discord tagg? Micah1#4491

Vem var det som bannade dig? ica maxi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-10 204522.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och min kompis kidnappade securitas chefen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde en bil i sandy

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ju inte sunt förnuft. Men hur vi tänkte var att vi hade masker och det var en gäng bil. Så om det fanns kameror utanför kunde dom inte veta vilka vi var.
Men sen sa vi att vi jobbade för honom innan som vi gjorde. Så jag antog att han kunde ratta ut oss genom att kolla i systemet om alla som jobbat där. Så i rpn för oss vad det enda vi kunde göra att döda honom. För att han kan få skydd från staten om Vi bara hotar han.
Men jag antar att man kanske i sånna här scenarion borde man inte tänka så långt. Men förlåt dåligt av oss. Hoppas att chefen inte blev ledsen eller nåt för det vi gjorde.
Vi borde bara hotat honom regält och KANSKE sjutut honom i benet för att vissa att vi menade allvar. Men jag tänkte inte så långt. Min kompis dog också av hunger när vi snackade men honom (Det var den andra snubben på bryggan) så jag blev stressad och behövde göra klart scenariot fort och jag tänkte att döda honom var det lättaste att göra som fortfarande verkate vettitg i scenariot. Men nu var det inte det och jag ber om ursäkt för det.
:)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 24 bans mest för små saker från mina första dagar på unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi kunde försökt lura ut honom till en ensam plats för att kidnappa honom. Eller bara skappat att kidnappa honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att scenarion ska var roliga för alla och sunt förnuft är väldigt viktigt för roligt RP

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka