Nekad Micah1 | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Noggerman12369nig/

Ditt Hex-ID: 1100001175f0ae3

Vad är din discord tagg? I drive#4491

Vem var det som bannade dig? ica maxi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-10 204522.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kidappade en securitas chef

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde en bil i sandy

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Finns inte mer att säga men Jag har lärt mig av detta och kommer inte göra om detta. Det står i mina andra överklagelser om det jag gjorde och varför.
" Det har gått 10 dagar jag har lärt mig min läxa det här var dumt av mig och kommer inte hända igen. Sättet vi kidnappa honom var fel och jag förstår det. Allt kan gå snett när man gör ett scenario och nu resulterades det i hans död. Sorry detta borde inte hänt och kommer inte hända igen."
Alla gör misstag detta var ett större misstag av mig men jag är ledsen för det,.
Igår köpte jag också upp ett gäng och det är jävligt segt att jag inte får rpa i det som bossen. :(

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 26 andra bans dom flästa är 1-5 dagar bans för att jag vdma eller rdma eller sånna saker. Dom flesta bans har jag gjort något fel på andra är det upp till modsen men jag är en ny man och försöker verlkigen delta i roligt RP

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi skulle bara låtit honom gå när vi vart klara med honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man ska ta hänsyn till andras RP och göra så att alla ha roligt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka