Nekad Micah1 | Ban Överklagan [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Noggerman12369nig/

Ditt Hex-ID: 1100001175f0ae3

Vad är din discord tagg? Micah1#4491

Vem var det som bannade dig? Hjungen

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-02 173010.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog ner en snubbe som icke medlem på gängområde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev dödad av en snubbe som tydligen var en medlem av deras gäng

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag visste inte att stället jag var på var ett gäng hus. Jag vet inte hur jag skulle kunna märka det. På grund av att det inte stog någon skylt eller något. Jag komer i framtiden lära mig om hur gänghus ser ut men nu viste jag inte på något sätt att det här var ett gäng hus.
Det fanns en parkering men jag trodde att alla hus man kunde bo i hade ett garage.
Om jag visste att det var ett gänghus hade jag naturligtvis inte gått in där. Men på grund av att snubben vi snackade med lät 10 år gammal och åkte runt i en fiat uno så visste jag inte att han var en gäng medlem.
Han sa bara ett det var ett gänghus efter han hade dödat mig då jag inte kunde göra något åt saken
När jag gjorde det här visste jag inte varför medlelmskap spelar roll. Nu vet jag det och vet vad jag gjorde fel.
Själv tycker jag att vi kan korta ner det här till 2 dagar eller nåt men det är ditt beslut :)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 24 andra bans som jag förklarat på andra bans är det mest för små grejer och jag verkar vara grön markerad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Lämnat honom ifred istället föra att fucka med honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att lära mig om vad som är ett gäng hus eller inte

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka