Nekad Micah1 | Ban Överklagan [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Noggerman12369nig/

Ditt Hex-ID: 1100001175f0ae3

Vad är din discord tagg? Micah1#4491

Vem var det som bannade dig? Hjungen

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-28 184024.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag la en Ak i min bil istället för att lämna in den i securitas skåpet eller ge den till polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg att patrollera marja lisas

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Okej jag gjorde fel. Jag ber om ursäkt för det. Jag visste helt ärligt inte att jag gjorde fel. Jag borde fattat att det jag gjorde var fel men jag visas vara pantad. I efter hand så låter det konstigt med det jag gjorde. Jag är extremt ledsen för snubben som fick vapnet tagen. Det har själv hänt mig. Jag hade en andledning för det jag gjorde men jag borde bara lyssnat på dig och göra allt på ett bättre sätt i framtiden.
Det är bra att du är hård men det är viktigt att se att alla är bara människor. Och människor i dens natur göra misstag.

"Det är strikt förbjudet att vara korrupt inom ett jobb. Det kan handla om att man tar svart för att laga bilar samtidigt som man är anställd på en mekanikerfirma, eller likn"
Om du kan skulle jag gärna vilja ha en förklarning hur det jag gjorde ingår i det här. Men bara om du har tid för det :)
Jag är också inte medveten om vad jag skulle göra med ett vapen? Jag är inte krim så den skulle ju bara legat där? Jag planerade inte direkt att sjuta upp piren eller något sånt.
Jag kommer tänka på det du sa att jag skulle göra. Lämna alltid in allt till polisen. Även om det lättare allternativet finns framför mig :)
Eftersom detta klassas som korruption borde jag väll komma med ett mot argument. Jag fattar att korruptiopn är korruptuion men jag tycker att min chef borde ta det här. Eftersom jag inte planerat att göra något med vapnet jag använde bilen bara för ett ställe att lägga den snabbt så jag kunde gå tillbaka till jobbet,. Det går lite ut över min chefs rp att en av hans anställda bara mystiskt försvinner istället för att han får reda på det och tar det med mig för tjänste fel inte korruption.
Men du vet ju bäst och ser det förmodligen på ett helt annat sätt.

Du verkar som en smart man och jag litar på att du kan göra det rätta valet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 22 bans. Detta verkar dåligt i början tills man ser att dom flesta är från mina lallar dagar i början av unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde lämnat in Det automatiska sjut vapnet till polisen eller i bevis skåpet på securitas

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag borde kolla med min chef om allt jag ska göra om jag inte förståg från första början.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka