Accepterad Micah1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Noggerman12369nig/

Ditt Hex-ID: 1100001175f0ae3

Vad är din discord tagg? Fleetari92#4491

Vem var det som bannade dig? Bulten

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-28 151321.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var lalligt i ett scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev sjuten

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill be om ursäkt för mitt beteende som inte var lämpligt. Jag försvarade mig genom att nämna tre skäl till varför jag agerade som jag gjorde. För det första var jag väldigt trött och hade huvudvärk på grund av den höga ljudnivån från andra personer på servern som sa olämpliga saker om min syster. För det andra hade jag nationella prov i engelska nästa dag och behövde gå och lägga mig för att få tillräckligt med sömn. För det tredje pågick det en mycket lång scen där andra personer pratade och skrek i mun på varandra i ungefär en och en halv timme.

Jag inser nu att jag borde ha planerat min tid bättre och varit klar i tid. Jag vet att alla är mänskliga och ibland går tiden snabbt, men det är ingen ursäkt för mitt beteende. Jag vill erkänna att mitt beteende inte var lämpligt och jag ångrar det djupt. Även om det var roligt att vara gäng boss, kommer jag att göra bättre i framtiden och försöka att aldrig hamna i en sådan situation igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ett få tal bans som du kan se. När jag var gäng ledare så började jag rpa mycket mer seriöst och har bättrat mig mycket,.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte bettet mig lalligt och tagit situtaionen med klass

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag måste bli bättre på att spela för motpartens sida.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka