Nekad Micah1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Noggerman12369nig/

Ditt Hex-ID: 1100001175f0ae3

Vad är din discord tagg? Micah1#4491

Vem var det som bannade dig? Hjungen

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-02 173010.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var på ett gänghus ock slog en man som visades vara gäng medlem

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev dödad av en snubbe som tydligen var en medlem av deras gäng

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att det låter dåligt på papper. Men tänk att vara jag i det här scenariot. Du följer efter en snubbe som var otrevlig, han åker runt i en fiat uno och låter som han är 10 år gammal, har ingen gäng klädstil som jag känner igen och sen dödar han dig.
Jag fattar att jag borde vetat att det var ett gäng hus på grund av garaget. Men på grund av att jag inte är så intreserad i real estate marknaden på unive så trodde jag att alla hus man kunde köpa kom med ett garage.

Jag vet att jag nyss blivit unbannad men det här var något jag genuint inte visste var o,. Jag trodde helt ärligt att icke medlemar enbart inte fick slå folk eller få jobb. Jag borde läst dom reglerna men det var bara nåt som jag glömde.

Förlåt kommer läsa upp på reglerna. Jag ber också om ursäkt om jag hade en dåligt ton i Discord. Det var bara en "Saggy sunday" och jag var trött som fan ifrån igår

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 24 andra bans som jag förklarat på andra bans är det mest för små grejer och jag verkar vara grön markerad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Lämnat honom ifred istället föra att fucka med honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att checka upp lite om saker som jag inte riktigt vet mycket om.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka