Nekad Micah1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Noggerman12369nig/

Ditt Hex-ID: 1100001175f0ae3

Vad är din discord tagg? Micah1#4491

Vem var det som bannade dig? Kallstrom

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-14 201351.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skickade en olämplig gif

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gymmade sen blev jag pingad och fick höra att jag var perma bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det jag gjorde var fel. Finns inget annat sätt att säga det. Men jag skulle säga att det hade en justifierad andledning. Jag var väldigt förståndligt sur på kallstrom då han fortsatte kalla mig och mina kompisar dum i huvet och inkompitenta. Så jag antog om han får göra det varför inte jag? Så jag skulle säga att borda gjorde fel men främst jag. Det var väldigt barnsligt av mig och jag inser att alla kankse inte har samma humor som jag och jag måste ta hänsyn till andra och jag måste ändra mig. Och jag SKA ändra mig. Inga fler olämpliga gifs ska skickas. Det var en översikt på min del och jag borde gjort ett bättre jobb av att kontrollera min känslor. Det var onödigt av mig att skriva -reps på dig då i eftertanken jag inset att du bara gjorde ditt jobb.

Detta kommer alldrig hända igen och jag ber om ursäkt för giffen och för att jag snackade för mycket med did i PM. Jag borde bara inset att jag gjorde fel och så kunde vi försökt lösa allt på mer civiliserade sätt. Istället för att återgå till barnsliga slang.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 22 andra bans flästa överklagade eller utväntade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kontrollerat mig själv och inte skickat giffen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att hets inte löser någonting

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka