Inaktuell Micah1 | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ditt discordnamn: Micah1#4491

Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill härmed ansöka om att få bli en del av staff-teamet på Unive. Jag är övertygad om att jag kan bidra till att förbättra plattformen och hjälpa till att skapa en positiv och stöttande gemenskap för alla användare.

För det första har jag en stark passion för att hjälpa andra och att skapa en positiv atmosfär online. Jag har tidigare erfarenhet av att arbeta med samhällsbyggande och har lärt mig att vara tålmodig, lyhörd och respektfull i mina interaktioner med andra. Dessa färdigheter är avgörande när man arbetar som en del av en online-community.

För det andra har jag en bred kunskapsbas och erfarenhet av att använda teknik. Jag har tidigare arbetat med olika typer av programvara och är mycket datorvan. Jag trivs med att arbeta med tekniska utmaningar och har en stark förmåga att lära mig nya system och verktyg snabbt.

För det tredje har jag goda kommunikationsfärdigheter och är bekväm med att interagera med människor från olika bakgrunder och kulturer. Jag har också erfarenhet av att arbeta i team och är van vid att samarbeta för att uppnå gemensamma mål.

Sammanfattningsvis tror jag att min passion för att hjälpa andra, min tekniska kunskap och min förmåga att kommunicera effektivt gör mig till en idealisk kandidat för att bli en del av Unive's staff. Jag är ivrig att bidra till plattformens tillväxt och hjälpa till att skapa en positiv upplevelse för alla användare.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 3-6 timmar varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? sen sommarn 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja fast en annan staff tog bort den för att jag blev p bannad allt det är löst nu dock

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

++rep Sinan Yilmaz hälsar

🇦🇱

❤️

🇹🇷

OG UNIVE ON TOP

nahhhh hur fan många negativ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka