Accepterad mi11eee | Medlem ansökning (wyklez.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mi11eee

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Vad är ditt discord namn? mi11eee

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Lukas Dan är 25 år gammal. Lukas är från förorten, Precis flyttat till en ny stad. Han har inte haft det lätt i skolan dom senaste åren. Lukas blev ofta mobbad i skolan för att han pratade annorlunda än dom andra gjorde. Han hade oftast E i betyg och det var precis att han klarade sig i skolan. När Lukas hade tagit studenten ändrades allt. Han fick vänner och några att vara med. Lukas hade fått ett mycket bättre liv och mår mycket bättre. I ung ålder var han flera gånger på väg att ta självmord men aldrig lyckats. Det var väl tur det, För annars skulle han ju aldrig få uppleva denna känslan han har nu. Lukas har inte skaffat jobb än. Han är ganska fattig för att han lever på A-kassa. Lukas föräldrar lever separat i olika städer. Det är svårt att träffa hans föräldrar för han är fattig. Han vill skaffa jobb. Leva livet och hade riktigt chill och bara kunna ta en pause från livet. Lukas vill festa som han aldrig har gjort förut. Han vill bli framgångsrik och få en bra karriär. Lukas vill starta om livet och bara köra hårt. Min karaktär gillar bilar och gaming mest. Lukas är en glad person som har en bra syn på livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och social rp. Jag har ungefär 400 timmar på fiveM. Jag har spelat på många servrar innan. Jag vill kunna rpa bra med vänner och andra. Jag vill skaffa nya vänner och ha kul. Jag tycker unive är en bra server för jag har sett på streams och youtube videor. Jag vill kunna ha bra scenarion och bidra med roliga scenarion till servern. Jag vill inte till unive för att förstöra för andra jag vill hit för att ha en bra rp och ha kul. Jag vill vara en bidrande part till en bra rp på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid spela för att man själv ska vinna. Det kan också vara kul att låta motparten vinna scenariot. Att spela för att vinna behöver inte vara kul. Men att spela för motpartens vinst är att du nästan låter motparten vinna scenariot för att göra ett roligt scenario av allt.

Hur hittade du Unive? Jag Hittade unive genom en kompis som tipsade om några youtube videos sen ville jag testa på unive.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka