Accepterad mi11eee | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mi11eee

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199111898335

Vad är ditt namn i verkligheten? Mile

Vad är ditt discord namn? mi11eee.A#3670

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Jag heter Lukas Dan är 24 år gammal. Lukas är från förorten, Precis flyttat till en ny stad. Han har inte haft det lätt i skolan dom senaste åren. Lukas blev ofta mobbad i skolan för att han pratade annorlunda än dom andra gjorde. Han hade oftast E i betyg och det var precis att han klarade sig i skolan. När Lukas hade tagit studenten ändrades allt. Han fick vänner och några att vara med. Lukas hade fått ett mycket bättre liv och mår mycket bättre. I ung ålder var han flera gånger på väg att ta självmord men aldrig lyckats. Det var väl tur det, För annars skulle han ju aldrig få uppleva denna känslan han har nu. Lukas har inte skaffat jobb än. Han är ganska fattig för att han lever på A-kassa. Lukas föräldrar lever separat i olika städer. Det är svårt att träffa hans föräldrar för han är fattig. Han vill skaffa jobb. Leva livet och hade riktigt chill och bara kunna ta en pause från livet. Lukas vill festa som han aldrig har gjort förut. Han vill bli framgångsrik och få en bra karriär. Lukas vill starta om livet och bara köra hårt. Min karaktär gillar bilar och gaming mest. Lukas är en glad person som har en bra syn på livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag kommer bidra med en aktiv spelare som gör allt för en bra RP. Jag kommer för det mesta jobba. Jag vill bidra med en utligare Rpare. Jag kommer försöka göra allt för att vara så aktiv som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att inte prata OOC utan att ta saker som liknar det i den så kallade OOC chatten. Jag har lärt mig att spela mot båda partes vinser och att inte bara spela för sin egen. Då blir det inte så jätte kul scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela mot motpartens vinst betyder att du inte bara spelar för din egen fördel. Att du spelar för att din motståndare/spelare vinst och inte din egen.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive för att en vän till mig snacka om den. Jag gick in för att testa bara för skojs skull. När jag spelade ett tag så fastnade jag verkligen för servern direkt.

Vidare till muntlig Intervju, du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka