Nekad mi11eee | Chef-jobb ansökan [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mi11eee

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Mille

Vad heter du på discord? $mi11eee$#3670

Hur gammal är du? 11 år Irl 24år IG [Fyller år i januari+ Beter mig inte som en 11 åring

Hur många timmar har du på Fivem? 100+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag tror jag har det som krävs för att bli det. Jag är just nu biträdande på Qpark. Jag trivs där. Jag gillar mina kollegor. Jag vill hjälpa Qpark att bli större och säkrare. Jag har alltid velat bli chef sen dagen jag tog min intervju där. Jag älskar jobbet och vill bidra till mer än bara vara Bitr chef. Jag är aktiv extremt aktiv i jobbet. Jag hjälper alla trost visa är hotfula. Jag älskar verkligen mitt jobb. Jag vill också bidra med till en bättre gemenskap och fler anställda. Jag vill också se till att staden inte får några felparkeringar. Jag kommer bidra med fler anställda, Bättre gemenskap och bättre samhälle. Jag vill verkligen ha jobbet och kommer se till att Qpark sköter sig till punkt och prickar. Qpark kommer bli roligare än någonsin om jag blir chef. Qpark kommer bli en bättre plats för folk som vill bli anställda. Jag hoppas och vill att fler kommer trivas på Qpark. Personligen har förra chefen sagt att han vill ha mig som chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är just nu bitr chef. Jag och gått från prov till bitr chef på någon vecka bara. Jag har full koll på systemet både anställning, Fakturor och transportstryrelsen. Jag har med andra ord goda erfarenheter. Jag har hållt i utbildningar både kör och vanlig. Jag har koll på hur rakel och hur man ger rakel. Jag har typ fått en utbildning av chefen hur man är chef men inte riktigt. han har iallafall lärt mig hur man är en bra chef. Jag har varit på många möten. Jag vill driva företaget framåt. Det menar jag verkligen.

Berskiv din karaktär? Jag heter Lukas Dan är 24 år gammal. Lukas är från förorten, Precis flyttat till en ny stad. Han har inte haft det lätt i skolan dom senaste åren. Lukas blev ofta mobbad i skolan för att han pratade annorlunda än dom andra gjorde. Han hade oftast E i betyg och det var precis att han klarade sig i skolan. När Lukas hade tagit studenten ändrades allt. Han fick vänner och några att vara med. Lukas hade fått ett mycket bättre liv och mår mycket bättre. I ung ålder var han flera gånger på väg att ta självmord men aldrig lyckats. Det var väl tur det, För annars skulle han ju aldrig få uppleva denna känslan han har nu. Lukas har inte skaffat jobb än. Han är ganska fattig för att han lever på A-kassa. Lukas föräldrar lever separat i olika städer. Det är svårt att träffa hans föräldrar för han är fattig. Han vill skaffa jobb. Leva livet och hade riktigt chill och bara kunna ta en pause från livet. Lukas vill festa som han aldrig har gjort förut. Han vill bli framgångsrik och få en bra karriär. Lukas vill starta om livet och bara köra hårt. Min karaktär gillar bilar och gaming mest. Lukas är en glad person som har en bra syn på livet. Min karaktär vill också driva företag framåt och se till att alla har ett så bra liv som möjligt.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne 5-7 timmar varje dag blir lite mindre när skolan börjar.

Måndag 16-22 Kan ändras vet inte mitt schema än

Tisdag 16-22 Kan ändras vet inte mitt schema än

Onsdag 18-22 Kan ändras vet inte mitt schema än

Torsdag 16-22 Kan ändras vet inte mitt schema än

Fredag 16-00 Kan ändras vet inte mitt schema än

Lördag 12-00 Kan ändras

Söndag 12-00 kan ändras

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? a det skulle jag. Jag gillar servern Varför skulle man sluta för man inte får ett jobb.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja jag kan dom nästan till punkt och prickar.

Nekad, jag anser att du är lite för ny på fivem. Du behöver skaffa lite mera erfarenheter.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka