Nekad mi11eee | Chef-jobb ansökan [Suzie Q] [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mi11eee

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Suzie Q's Exlusive Cars

Vad heter du IRL? Mille

Vad heter du på discord? mi11eee.A#3670

Hur gammal är du? 11år

Hur länge har du spelat på Unive? ca 1-2 månader skulle jag säga

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mina framtidsplaner är att försöka få så många att börja jobba på suziz. Jag har inte sätt företaget ha så mycket öppet innan och det vill jag ändra på. Det första jag kommer att göra är att göra en aktivitetskoll så inte att det är folk som är anställda bara för att vara anställda. Jag vill se till att folk vill börja och dom som redan är där stannar hos suziz. Jag har alltid gillat bilar mest sportbilar hihi. Första gången jag såg att tjänsten var ledig så tänkte jag ansöka men hann aldrig göra det. Det skulle vara en dröm om jag skulle få jobba hos suziz. Jag vill verkligen göra företaget till en bättre plats och att alla kollegor och kunder ska kunna ha en så bra upplevesle under deras tid där. Jag vill se till att suziz blir aktivt och att dom ska ha öppet så ofta som möjligt. Jag kommer jobba dagligen för att försöka se till att folk vill jobba där och vill stanna där det är min främsta uppgift som chef. Jag kommer ha koll på alla medarbetare och se till att dom för upphöjningar om dom har jobbat bra och förtjänar det. Jag vill lägga ner tid i företaget jag vill se till att företaget går framåt och inte neråt. Det där är mina framtids planer

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag anser att jag har goda erfarenheter inom säljar yrket då jag har varit Erfaren,Båtbolaget, Anställd marjalisas och chef över Qpark. Jag har dom erfarenheter som jag anser krävs för att kunna driva en bra rp som bil försäljare. Jag kommer försöka vara så aktivt som möjligt vilket jag kan vara inne ca 3-4 timmar varje dag om inte mer. Det blir med på helgerna såklart. Jag är en kille som har goda erfarenheter och som vill företaget väll. Jag har inga planer på att sluta om jag skulle bli chef. Jag vill stanna så länge jag kan och har orken att vara chef över ett företag

Hur ofta kommer du vara inne? Ca 3-4 timmar varje dag här är mina tider

Måndag - 17-20
Tisdag 17-20
Onsdag - 19-20
Torsdag - 19-20
Fredag 18-23
Lördag typ hela dagen
Söndag typ hela dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status