Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark
Vad heter du IRL? Mille
Vad heter du på discord? mi11eee.A#3670
Hur gammal är du? 11år
Hur länge har du spelat på Unive? Ca 3 månader om inte mer
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Mina framtidsplaner är att utveckla qpark så att det blir så stort som möjligt. Jag vill att staden ska bli bättre så att ingen fel parkerar. Qpark ska bli roligt osv.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag var bitr chef innan på Qpark. Jag satt som Bitr chef ganska länge faktiskt en ca 2 veckor jobbade jag hos Qpark. Den gamla gamla chefen tyckte att jag jobbade på riktigt jävla bra. Jag vill bli chef för att se till att Qpark ska göra något nytta.
Hur ofta kommer du vara inne? Kan vara inne ca 6-7 timmar varje dag om inte mer.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Mille
Vad heter du på discord? mi11eee.A#3670
Hur gammal är du? 11år
Hur länge har du spelat på Unive? Ca 3 månader om inte mer
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Mina framtidsplaner är att utveckla qpark så att det blir så stort som möjligt. Jag vill att staden ska bli bättre så att ingen fel parkerar. Qpark ska bli roligt osv.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag var bitr chef innan på Qpark. Jag satt som Bitr chef ganska länge faktiskt en ca 2 veckor jobbade jag hos Qpark. Den gamla gamla chefen tyckte att jag jobbade på riktigt jävla bra. Jag vill bli chef för att se till att Qpark ska göra något nytta.
Hur ofta kommer du vara inne? Kan vara inne ca 6-7 timmar varje dag om inte mer.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja