Accepterad Mhammad | Medlem ansökning [Baban1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ostrons Skalare

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten är Philip.

Vad är ditt discord namn? Mitt dc namn är Ostrons Skalare

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonte Eriksson och han är 24 år gammal. Han kommer ifrån en liten by i småland. Han gillar att vara med vänner och familj. Han gillar att köra bil och att spela fotboll med vänner. Men han hade en väldigt tuff barndom och han började hänga med folk som inte var bra för honom. Han började beckna och tjänade mycket pengar. Tillslut så kom polisen på han när han skulle träffa en kund. Kunden han skulle sälja till var en polis så han blev gripen och skickad till HVB-hem. När han kom till hemmet så var det jätte många folk där. Han var sur hela jävla tiden och var jätte otrevlig. När han skulle gå in till sitt rum så kom en orten yäni bror fram till han och började tjafsa. Jonte blev arg och la en höger rakt i huvudet. Orten yäni bror flög in i väggen och fick ont, sen reste han sig upp och började veva mot Jonte. Orten yäni bror fick in ett slag i magen på han och Jonte tog fram träbit och slog ner orten yäni bror. Jonte var tvungen att byta hvb. När Jonte blev 18 så fick han lämna hvb hemmet. Han flyttade hem till sina föräldrar och syskon. Men hvb hindrade inte Jonte från att göra snabba pengar så han fortsatte att göra pengar. Jonte började tjäna tillräckligt med pengar så han köpte vapen och av folk och började mörda folk som Jonte har bråkat med mycket. Jonte blev en kriminalare...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och hög rp nivå. Jag har även varit staff på flertals servrar. Jag kommer inte lalla utom jag kommer att ha en bra rp nivå😉.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte kan vinna alla scenario som finns och man ska inte spela för sin egen vinning. Blir du nerskjuten och scenariot är giltigt så ska man kunna ta en förlust för man kan ej vinna hela tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna. En regel är RDM, det står för Random Death Match och är att man dödar en person utan en giltig anledning eller bakomliggande scenario. En annan är VDM, det står för Vehicle Death Match och det betyder att man använder sitt fordon för att ta dö på något eller bara kör på nån.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har en väldigt bra rp och jag har även spelat fivem i några år så jag skulle säga att jag har erfarenhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer vara aktiv typ varje dag.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka