Accepterad MGQRL1NG | Medlem ansökning [W1lma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MGQRL1NG

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198396413424/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Budget#7118

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Göran Gunnarsson och han är 21 år gammal varför han ville bli mekaniker beror på hans pappa när Göran var liten så hjälpte han till med sin pappas gamla volvo pv 444 från 1964 det var Görans farfars bil innan men efter Görans farfars bortgång tog Görans pappa över den sedan dess har dom hålt på att meka med den hit och dit. en gång när Göran hjälpte till sin pappa att byta kamkedja så var Göran så flitig att Görans pappa tittade upp och sa: Göran du borde söka jobb inom mekaniker linjen med tanke på hur begåvad du är. och det gjorde Göran, hans pappa hittade också en gång en gammal moped motor som låg uppe på vinden när hans pappa städade den han gick direkt ner med den beigea fyrkantiga lådan och då sa Görans pappa den här ska du och jag fixa Göran sprang direkt ut till baksidan av garaget och började meka och efter 3 månader var den färdig att åka med. Och sedan åkte Göran med den till skolan varje dag. men en dag tog han en vanlig runda med den och han hade så kul att han inte ens kollade på bensin mätaren och bensinen hade tagit slut, han körde in till kanten och rotade i fickan efter sin telefon för att han hade tänkt ringa sin pappa men han hade glömt den hemma så han hade inget annat val en att gå hem 6 km med en moped det tog 3 timmar sedan var han hemma och var helt slut och andfådd så han
gick direkt in och toga av sig hjälmen och slängde sig i sängen och postade ut och där lärde han sig en läxa att kolla på bensin mätaren han pappa var inte hemma den kvällen för att han var på vallåkra träffen med några polare och visade upp sina coola bilar medans Göran låg i soffan och kollade på film helt ensam men en påse chips i handen men exakt när han skulle öppna chipspåsen ringde hans kompis lennart och frågade om han ville vara med att nattjaga gris eftersom man bara får jag gris på natten och Göran älskar ju jakt så han klädde direkt på sig sina jaktkläder och tog sin jaktbil och körde iväg till dom halländska skogarna och när han kom fram var det inte bara hans Lennart som var där utom det var även några andra ifrån jaktlaget och då så eftersom Göran var jaktledare placerade han ut skyttarna på pass Göran var hundförare så han släppte sin hund bamse som är en gråhund och Göran ropade på radion att han hade släppt bamse. och efter en halvtimme ungefär så fick bamse spår på gris och bamse skällde Göran ropade på radion att bamse hade hittat spår och att jag misstänker att det är gris kom. Göran gick närmare till ståndskallet och kunde se grisen så han fick läge natt skjuta den. pang sa det och sedan ropade Göran på radion att han hade skjutit en gris och den ligger. och sedan så körde han den till slakteriet och pratade jakt minnen med sina jakt kompisar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på just denna servern för att jag kan bidra med roliga scenarion som är roliga för båda sidorna och jag är en og inom rp så jag kan rpa väldigt bra enligt mig själv men också enligt många andra

Vad kan du bidra med till serverns RP? göra så att rpn blir bättre o att inte så många lallare är inne på servern och håller på o larvar, kan även bidra med att hjälpa folk i discorden om inte nån mod är tillgänlig så kan jag finnas där o hjälpa dom som behöver hjälp osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du märker att scenariot är till deras fördel mer än din egna eller om scenariot i sig blir roligare för båda parterna om man själv förlorar på det, T.ex om du är kriminell och märker att dom är fler än vad ni är. Då är man i underläge och då lyssnar man på dom och erkänner att du förlorat, eller exempel om polisen stannar dig av någopn anleding exmpelvis ska få böter eller annat så är det bättre att ta det än att köra iväg så fort du kan.

Hur hittade du Unive? youtube,twich och mina vänner som spelat på den tidigare, har även spelat på unive innan sen 2021

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka