Accepterad MGQRL1NG | Ban överklagan [Lenny Rakblad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MGQRL1NG

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198396413424/

Ditt Hex-ID: 110000119ff15f0

Vad är din discord tagg? BUDGET#8224

Vem var det som bannade dig? Lenny Rakblad

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Lenny Rakblad. Återstår: 4 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag lootade en bil mitt på mitt på öppna gatan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att jag var vid mittgäng hus och s kulle åka där ifrån och så såg ja en bil och jag började loota den för att en kille sa att man fick det jag ba nej de får man inte så sa han jo och så gjorde jag de och blev av med krim och blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var de inte men jag trodde man fick loota bilar för en kille sa de

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle bara kollat upp om det stämde eller inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att man inte ska loota såna bilar jag trodde man fick det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a, jag förstår det till 100% att man inte ska störa er när ni arbetar med att göra servern bättre så jag kommer inte att göra det.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka