Nekad MGQRL1NG | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MGQRL1NG

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? BUDGET#8224

Ange ditt födelsedatum 31 Oktober 2021

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? jag är inne 14:30 till 21:00 på vardagar och helger 12:00 till 01:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? För att jag ser det som en utmaning att utvecklas att bli en större del av servern och jag ser att det är många som gör fel och jag vill vara en del av Staff teamet och hjälpa dem så det blir mer ordning på servern. Jag har RPat på unive nu i 2-3 månader och jag brinner verkligen för denna servern. kommer vara i noclip ofta för jag tycker det verkar vara riktigt roligt att ha en högre roll i Unive att få hjälpa folk osv. Jag känner att jag vill ta en paus från RPandet att satsa på detta på trainee och man har ju 30 dagar på sig o visa vad man brinner för och jag känner att jag vill testa och satsa på det och se om jag kommer brinna för det. Vilket jag tror att jag kommer göra.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag hade speccat mycket på ställen där det är mycket aktivitet och jag hade speccat mycket på krim områden för jag gillar att se Hög RP och jag hade såklart hjälpt spelarna att göra den bästa RP som möjligt jag brinner för denna servern så mycket så jag hade kämpat på att försöka förbättra allt det finns inget som är tillräckligt det kan alltid bli bättre så tänker jag.

Hur länge har du spelat på Unive? timmar 490 och typ 2-3 månader

Har du några tidigare erfarenheter? nja men jag har kollat en del på streams på trainee hur dom "jobbar" inne på servern

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv Ta bort en bil
/announce att du sickar ut ett medelannde till hela servern
/noclip att du flyger runt osynlig
/bring du teleportar en spelare till dig
/freeze du gör så att spelaren inte kan röra på dig
/tpm du teleportrar dig någon stans
/setjob du ger dig ett jobb eller nån annan
/skin att du ger någon skin
/sqlban du bannar en spelare
/revive du återupplivar någon
/spec du speccar någon
/goto då tp:ar du till någon
/kick (id) (anledning) man sparkar någon från servern/fungerar som en varning.
/sqlban (id) (dagar) (anledning) banna en person på bestämd tid.
/sqlunban (hex id) unbanna en person.
/sqlbanhistory (steamnamn) ser alla gånger personen har varit bannad.
/sqlbanoffline man bannar en spelare som är offline.

/togglename man ser allas namn över deras karaktär.
/toggleid man ser allas id över deras karaktär.
/freeze (id) man fryser en spelare, bra om man ska kolla deras id om de t.ex. kör bil.
/addkey (id) (namn på nyckel) man ger någon en nyckel
/giveitem (id) (namn på föremålet) man ger någon ett föremål

/ooc man skriver i ooc chatten som alla kan se
/sv servervakts chatten
/sc Staff chatten

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja att Philip har gjort ett riktigt bra jobb med att starta denna fantastiska server cred till han och alla andra mods

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka