Nekad MGQRL1NG | Ansökan till Servervakt [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MGQRL1NG

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? Budget#7118

Ange ditt födelsedatum 31 Oktober 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i skolan och efter skolan drar jag till gymmet o sen hem o spelar hela kvällen ungefär, helgerna kanske jag kan vara aktiv om jag inte festar eller är ute med kompisar

Hur länge har du varit medlem på Unive? började 2021 oktober

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som rpar och hjälper till tex staff teamet med att banna/kicka folk som bara förstör rpn och begår regelbrott sedan så kan även Servervakter revva folk som dött av bugg eller rdm/vdm sedan ifall servervakter behöver se andras Id för att banna eller kicka så använder man /toggleid då ser man folks id över deras huvud.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag har tidigare varit SV innan wipen och då så gjorde jag det lättare för staff teamet genom att banna eller kicka folk som förstör rpn och begår regelbrott men när man väl bannar/kickar/revvar så ska man Alltid ha klipp och ifall man vill förlägna bannen så skickar man in ett klipp I förlägning ban. Samt kan jag alla Sv kommandos vilket är:
/Svban (id) (anledning)
/Kick (id) (anledning)
/revive (id) (återvänder någon till liv)
/toggleid (ser folks id över deras huvud)
/sv (skriver I SV chatt)
/dv (dvar en bil)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som sv ska man inte va korrupt eller abuse sina perms utan man blir sv för att kunna banna/kicka folk för att underlätta det för staffs och inte bara abuse denna roll ett exempel på sv-abuse är att man tex inte bannar sin vän som begår grova regelbrott bara för att det är ens vän och när jag var sv så var jag aldrig korrupt eller jag abusade aldrig mina perms utan använde de rätt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka