Accepterad MG123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MG123

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198389034/

Ditt Hex-ID: steam:110000149cc432a

Vad är din discord tagg? mg_34256

Vem var det som bannade dig? kmr it ihåg då det vaar mer en 1 år sen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-21 213321.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag fuskade för ett bra tag sen men har väntat ut min ban och tycker jag förkännar en andra chans och att detta kommer it upprepas

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kommer it riktigt igåh eftersom det var mer en 1 år sen, men satt men esp och sen vart jag taggad och sedan bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var it felaktig eftersom jag valde att använda mig av en esp meny som jag ångrat en idag, men tycker jag nu förtjänar en andra chans eftersom jag vä'ntat ut bannen och är bara bannad i dcn

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aa 1 gång tidigare för fusk som jag nu lärt mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att it fuska och att inte anvä'nda mig av esp som gav mig fördelar i spelet, som jag ångrar en idag och detta problem kommer it upprepas och har fattat mitt fel och väntat ut min ban så tycker jag förtjänar en andra chans och vissa att jag har förbättrat mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, har lärt mig att det inte är värt att fuska och att jag ångrar mig en idag att jag gjorde det, och har väntat ut min ban så tycker ja g förtjänar en andra chans och bevisa att jag har förbättrat mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka