Nekad MG1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MG1

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198389034/

Ditt Hex-ID: steam:110000149cc432a

Vad är din discord tagg? mg_01072

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2024-09-14_022447.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte varför jag blev bannad för fusk för har inte använt mig av något som helst fusk och har inte fått sätt något bevis på de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. .Jag satt och körde RP som vanligt och märkte plötsligt att något var off. När jag gick in på Discord för att kolla märkte jag att alla mina roller var borta, och strax efteråt försvann jag helt från servern. Ingen förklaring, inget meddelande – jag blev bara bannad utan förvarning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. eftersom jag inte använt mig av något som helst fusk så känndes det extremt tråkigt att bli bannad för det efter jag köpte krim 2 dagar innan. Vill även påpeka att hade precis kommit tillbaka efter en annan p-ban där jag även erkännde att jag fuska för då fuska jag men denna gång ville jag tillbaka som en ärlig och sköttsam spelare men då blev jag ändå bannad för fusk även fast jag inte fuskt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har bara blivit p bannad 1 gång och det var när jag fuska och stog för det och lärde mig av mitt misstag och ville komma tillbaka som en ärlig spelare men vart istället bannad för fusk även fast jag inte fuskat 2 dagar efter jag köpt krim så det känndes extremt konstigt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej eftersom jag inte fuskat

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej eftersom jag inte fuskat denna gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

har ju inte fuskat denna gång och har varit felaktigt bannad nu i ett halvår nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka