Nekad MG1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MG1

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198389034/

Ditt Hex-ID: steam:110000149cc432a

Vad är din discord tagg? mg_01072 mitt gamla dc konto är mg__07 som blivit termat/ avstängt av dc så därför jag startar ett nytt

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-14 022447.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? har ingen anning fick en tagg sen från igenstanns var jag bannad från dcn med tanken på att jag fått en klackso så skulle jag gissa på spoffing men ser ingen vitts för mig att spoffa när du själv har unbannat mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. satt och rpa sen fick tag i dcn märkte rollerna var borta sen försvann jag ur dcn. Fick ingen förklaring eller ngt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag skulle gissa på att 320 har bannat mig för spoffing men vete fan varför jag skulle spoffa eftersom 320 själv har unbannat mig som ni kan se på min profil och har inte gjort ngt annat regel brott sen jag vart medlem eftersom jag köpte krim så vete fan varför jag vart bannad men om det är för spofifng så är den felaktig. här har du 320 ban överklagan du godkände själv https://www.unive.se/threads/mg1-ban-Överklagan-320.223450/ du kan även se att varje gång jag gjort någotn slags post så är det alltid samma steam konto och som du ser på min tidigare ban överklagan så har du unbannt mitt gamla dc konto som är mg__07 som blivit termat/ avstängt av dc så därför jag startar ett nytt så vet inte om du har kunnat missförstår det men känns surt att att man blir medlem och köper krim och sen två dagar efter blir jag p bannad utan någon som helst förklaring, så om denna ban är felaktig så ska jag ha tbx mina roller

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aa blev bannad för tredjepartsmjukvaror och aimbot men det var för typ 3 månader sen och har lärt mig att inte använda det igen. Har desuttom rensat min dator sen jag sist blev bannad så har inget kvar på datorn och skulle aldrig köpa krim och fuska.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ju inte eftersom jagh inte vet varför jag e bannad och om jag är bannad för spoffing så är den felaktigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? eftersom jag inte vet vad jag blivit bannad för och tror den e felaktigt och om den inte e det så kan du gärna förklara varför jag e bannad
vill gärna också veta varför jag e bannad om det inte är för spoffing

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka