Nekad MG flip | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sourcrame

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Artan

Vad är ditt discord namn? Straffad

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 1990

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Straffad

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig skön trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: MG är en ung polis som nyligen har avslutat sin utbildning och börjat arbeta i sin hemstad. Han har alltid haft en stark känsla för rättvisa och en önskan att hjälpa andra, vilket gjorde att han valde att bli polis. Varje dag går han till jobbet med en känsla av ansvar och engagemang för att göra sin stad till en säkrare plats. Under sina första månader på jobbet har KG fått lära sig mycket om de utmaningar som polisen står inför. Han har varit med om allt från att hantera mindre bråk till att delta i större insatser. En av de mest minnesvärda händelserna för honom var när han hjälpte till att lösa en stöld där han använde sina förmågor att kommunicera med vittnen och samla ledtrådar. Det kändes fantastiskt att se hur hans arbete ledde till att brottslingarna blev gripna och att offren fick tillbaka sina ägodelar. MG drömmer om att en dag bli en kriminalinspektör och arbeta med att lösa mer komplexa fall. Han vet att det kommer att krävas hårt arbete och engagemang, men han är fast besluten att fortsätta göra skillnad i samhället och bidra till tryggheten för alla medborgare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär som är både intressant och spännande. MG kan delta i många olika situationer, vilket gör att berättelserna kan bli dramatiska och underhållande. Jag uppskattar att samarbeta med andra spelare och tillsammans skapa minnesvärda stunder.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man skapar en underhållande och inkluderande upplevelse för alla inblandade. Det handlar om att ge andra möjlighet att lyckas och att vara aktiva deltagare i spelet. Jag anser att det är viktigt att alla får chansen att skina, även om MG ibland kan hamna i knipa. Detta skapar en positiv stämning och ger alla en mer spännande och minnesvärd upplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Japp blivit banad och det va inte alls trevligt :(

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Självklart! Ingen metagaming betyder att man inte får använda information som ens karaktär inte borde känna till. Det är viktigt för att spelet ska kännas äkta och rättvist. RDM, eller Random Deathmatch, innebär att man dödar eller skadar någon utan någon giltig anledning, vilket också bör undvikas. Genom att följa dessa regler skapar vi en bättre och mer njutbar spelupplevelse för alla inblandade.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en herre som är 34 år gammal som hjärna sitter på kvällarna och lirar och har trevligt med andra . Och där efter hoppas jag att jag blir accepterard :)

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervjun i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka