Accepterad ALI MG | Medlem ansökning (Lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ALI MG

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ALI

Vad är ditt discord namn? iraq1s

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: namn: MG efternamn: GG ålder: 2000-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll omtänksam rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: MG Gg, Även kallas Mg är en snäll och trevlig man. Är 25 år gammal Man från Malmö från en liten förort som heter Rosengård. MG uppväxt utan kärlek eller någon som tänker på honom. MG växte upp med några vänner han var för de flästa tiden själv. När MG gick i skolan hade han svårt att fokusera, istället så ville han bort från lektionerna och prata om vad han skulle göra sen men han hade ingen att prata med. När MG skulle gå ut nian fick han inte komma in på något gymnasium eftersom hans betyg var dåliga, så han började med små kriminella saker som att sno och sedan sälja vidare. Men en gång när han höll på med massa dumheter så gjorde han ett mistag. Han blev fångad av polisen och snitchade han ut hela gänget. Då blev gäng ledaren förbanad de blev problem gängledaren vill döda honom. han lade en bounty på MG´s huvud. När MG fick reda på det så flyde han till en ny stad Unive. Hans framtids planer är att inte göra om samma mistag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan komma in i kriminalitet eller polis men jag kommer altid följa RP regler för att jag vet hur man har bra RolePlay. Plus Social Rp, kreativa scenarion. Och utanför själva rpn är jag trevlig och väldigt tillmötesgående.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska inte spela bara så att du ska ha kul de är så att motpartnern ska också ha det kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutigt mot relglerna men jag kan lära mig av mina misstag snabbt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Att man dödar någon utan rimlig anledning. VDM Att man använder ett fordon som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är jätte mogen artig och ärlig och förhoppningsvis kan uppskattas på unive.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka