Accepterad MG. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MG.

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198882379171/

Ditt Hex-ID: 110000136f655a3

Vad är din discord tagg? luckeboii1

Vem var det som bannade dig? OLOF

Bild på banmeddelande: ban11.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att OLOF valde att banna mig eftersom jag medvetet bröt mot en regel. Genom att använda en emote när jag var död, mitt agerande bröt mot servens regler och jag förstår nu konsekvenserna av min handling

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade legat död i sandy ett tag och använde mig av en emote som gjorde att min karaktär ställde sig upp även fast jag var död. Blev bannad ett par sekunder efter det jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag inser nu att det inte var en felaktig ban utan snarare ett resultat av mina egna handlingar Det var dumt och onödigt av mig att använda emoten på det sättet när jag var död. Det är inte på något sätt OLOFS fel att han bannade mig utan mitt egna, han gjorde helt rätt att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hade mask på sjukan och blev bannad för det. Nu efter denna ban och sjukhus bannen så har jag lärt mig mer om hur man ska tänka när man rpar och försöka spegla verkligheten så mycket som man kan. Jag vill förbättra min rp då jag blir bannad mycket men det är mitt misstag att jag antagligen inte kunnat reglerna så bra men jag ska lära mig mer och försöka bli en bättre rpare,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att följa serverns regler gjorde jag ett impulsivt beslut som ledde till konsekvenser för mig och hade kunnat påverkat andra med. En ny spelare kanske hade fått för sig för att göra samma sak som jag gjorde. Istället för att göra som jag gjorde så skulle jag ha stannat i rollen som död och inte gjort så att det såg ut som min karaktär var vid liv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter att ha varit bannad i 5 dagar har jag haft tid att reflektera över mina handlingar och konsekvenserna jag fått. Det har fått mig att inse att jag måste förbättra min RP för att undvika att bli bannad alltför ofta. Jag ska läsa igenom serverns regler noggrant så att jag förstår de bättre och att jag följer dem strikt i framtiden. Dessutom tänker jag fokusera på att förbättra min RP igenom att vara mer social med andra spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka