Nekad MG. | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MG.

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198882379171/

Ditt Hex-ID: 110000136f655a3

Vad är din discord tagg? luckeboii#6698

Vem var det som bannade dig? kjalle syd

Bild på banmeddelande: image13423.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? stöld av bilar kan ses som ett brott mot serverreglerna och kan störa andra spelares upplevelse inom spelet. Även om det kan vara en del av spelet kan det störas om det inte görs på ett respektfullt eller överensstämmande sätt. Om en ny spelare hade sett mig göra det så hade hen kunnat trott att det är en okej sak att göra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var i gs en sen natt och jag körde en bil som gick sönder när jag såg en bil på och ingen förare så jag hoppade in vid klädaffären i gs och märkte att bilen toppade 70km/h så jag hoppade in i en annan bil som var på och utan förare den med men det satt någon i baksätet så jag sa förlåt och hoppade ur bilen sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag inser att min handling att stjäla två bilar utan planering eller med ett sunt förnuft tänkande var ett brott mot serverns regler. Jag förstår nu att detta var ett felaktigt agerande från min sida och jag tar fullt ansvar för mina handlingar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hade mask på sjukan och blev bannad för det. Nu efter denna ban och sjukhus bannen så har jag lärt mig mer om hur man ska tänka när man rpar och försöka spegla verkligheten så mycket som man kan. Jag vill förbättra min rp då jag blir bannad mycket men det är mitt misstag att jag antagligen inte kunnat reglerna så bra men jag ska lära mig mer och försöka bli en bättre rpare,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att sno bilarna hade jag kunnat pratat med fordonsägarna och frågat om de kunde lånat ut någon bil för de får man mer social rp in i det hela med. Jag skulle ha följt reglerna här på servern helt enkelt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Genom att bli bannad har jag fått förståelse för konsekvenserna av mina handlingar inom spelet och hur de kan påverka mig och andra spelare. Jag har insett att det finns andra sätt att interagera med spelet och andra spelare som är mer förenliga med serverreglerna, såsom att kommunicera med andra spelare för att lösa ut något problem

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka