Nekad MG. | Ban Överklagan [Gaby_bs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MG.

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198882379171/

Ditt Hex-ID: 110000136f655a3

Vad är din discord tagg? mgbullen

Vem var det som bannade dig? gaby_bs

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag har orange ban historik

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. tog precis ut min bill vid gs och kom upp i kanske 170 (bilen toppar 230) och hann köra i någon sekund

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej men jag har vart perma bannad trodde det bara var runt torget man inte fick köra snabbt då jag såg en bil tidigare köra hur snabbbt som helst i gs

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad många gånger tidigare och försöker förbättra mig själv hela tiden och jag ska försöka så gott jag kan för att inte bryta mot regler

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hållt hastighets begränsningen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag , det var onödigt gjort av mig jag kunde själv förhindrat denna ban men jag ville testa min bil då jag inte har gjort det på ett tag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka