Nekad MG. | Ban Överklagan | [Argon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MG.

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198882379171/

Ditt Hex-ID: 110000136f655a3

Vad är din discord tagg? luckeboii1

Vem var det som bannade dig? OLOF

Bild på banmeddelande: ban11.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett regelbrott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg död i sandy och använde en emote som gjorde att jag ställde mig upp så det såg ut som jag levde

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban det var bara väldigt dumt och onödigt helt enkelt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hade mask på sjukan och blev bannad för det. Nu efter denna ban och sjukhus bannen så har jag lärt mig mer om hur man ska tänka när man rpar och försöka spegla verkligheten så mycket som man kan. Jag vill förbättra min rp då jag blir bannad mycket men det är mitt misstag att jag antagligen inte kunnat reglerna så bra men jag ska lära mig mer och försöka bli en bättre rpare,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha gjort en emote när jag låg död.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har vart bannad i nästan 5 dagar nu och har tänkt över vad jag har gjort och hur jag ska förbättra min RP då jag måste förbättra mig för att jag blir bannad alldeles för ofta. Jag ska läsa igenom reglerna noggrannare och försöka rpa mer socialt och kanske skaffa ett jobb ig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka