Nekad kebab tallrik | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kebab tallrik

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198882379171/

Ditt Hex-ID: 110000136f655a3

Vad är din discord tagg? luckeboii1

Vem var det som bannade dig? OLOF

Bild på banmeddelande: ban10.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde en emote när jag var död som ses som suntförnuft och failrp och bugg abuse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag låg död och då valde jag att göra en emote som gjorde så jag ställde mig upp som såg ut som jag levde fast jag faktiskt var död .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då det är ju buggabuse och fail rp och suntförnuft egentligen då jag hade ju inte kunnat göra så där irl om jag låg död. Jag ber om ursäkt för min rp och jag lovar att jag kommer förbättra mig har varit bannad 5 dagar nu och tänkt över det jag gjort och förstår mitt fel och kan lova att detta ej kommer hända igen det kan jag garantera er om. Hoppas man kan få en tidigare chans att bevisa det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hade mask på sjukan och blev bannad för det. Nu efter denna ban och sjukhus bannen så har jag lärt mig mer om hur man ska tänka när man rpar och försöka spegla verkligheten så mycket som man kan. Jag vill förbättra min rp då jag blir bannad mycket men det är mitt misstag att jag antagligen inte kunnat reglerna så bra men jag ska lära mig mer och försöka bli en bättre rpare,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ju bara skitit i att göra emoten. Men dum nog som jag är så gjorde jag den och ber om ursäkt och lovar att jag aldrig kommer göra det igen och förstår mitt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra som jag valde att göra att helt enkelt inte göra någon emote när man ligger död!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka