mGöran larsson | Medlem ansökning [NoCap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Göran larsson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199131151489/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo johansson

Vad är ditt discord namn? gjoma0

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Larsson och han är 20 år gammal nu när han har fått körkort så vill han skaffa sig många snygga bilar, men han vill inte bara skaffa sig många snygga bilar utan också en husbil. I husbilen vill han åka runt och se världen som finns där ute. Men innan han vill se världen vill han skaffa sig ett jobb. Förmodligen så vill han jobba på mekonomen. Varför han vill jobba där är för att han älskar bilar och om han får en anställning på mekonomen så kan han få jobba med det han älskar hela dagarna.
Men för Göran är inte bilar allt i livet han vill också skaffa flera nya vänner. Någon av dem vännerna kanske också vill åka runt och se världen tillsammans med honom. Göran har också en pappa och en mamma. Göran har en bra relation med dem. Göran är heller inte en så känslig Persson utan tar gärna emot kritik och feedback från hans kollegor. Han har också en bästis som han brukar vara med. Hans bästis är väldigt lugn och går lätt att prata med. Görans favoritsport är fotboll så det brukar han spela ganska ofta men när han var mindre så spelade han även för ett fotbollslag men han bestämde sig för att sluta när han far femton år gammal för att satsa på skolan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem på Unive för att jag älskar såna här spel där man också ska vara realistisk och ska föreställa en annan karaktär därför jag vill bli medlem är ju också för att jag vill utveckla min karaktär så att han kan skaffa jobb. Dessutom tycker jag om den här servern för personerna här är trevliga att prata med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att personerna här är trevliga och det finns mycket spelare på den här servern och mycket personal. Sen tycker jag att det är en av dem mest realistiska servrarna so jag spelat på och det gillar jag att det är realistiskt. Denna servern har också gott om tex poliser här och det gör också att det blir mer realistiskt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive för att jag letade efter en server som hade många spelare men även mycket personal på dem olika jobben så som mekonomen eller bilfirmorna. Jag ville också spela på en server där människorna beter sig bra och är trevliga och pratglada.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mig själv att prata med människor och att förstå vad det innebär att ha ett jobba eller att inte kunna köpa vad man vill utan att man måste jobba för att få sina pengar. Men framförallt är mitt mål med det här att ha roligt och att kunna få vara en annan karaktär.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå på Unive är att skaffa många vänner i spelet och att kunna köpa en husbil för att åka runt och kolla in hela världen. Men jag vill också bli anställd av mekonomen för att få träffa mycket trevliga människor , och sedan efter jag har jobbat där ett tag kunna ha sparat ihop tillräckligt med pengar för att köpa en Nice husbil, och kanske ett fint hus med havsutsikt så att man kan kolla på den fina utsikten.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i någon annan server för tillfället.

Tillbaka