Nekad mfnukie | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mfnukie

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188601547

Ditt Hex-ID: 11000014936eacb

Vad är din discord tagg? nukie#0001

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade fake swishat istället för att swisha för irl pengar, och det va då jag fick min nuvarande ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i donations väntrum och väntade på en donations ansvarig, sedan blev jag indragen och vart glad för jag hade väntat länge och då jag inte hade pengar alls, så jag gick med och chansa med att fake swisha då jag inte hade någon tolerans alls att försöka vänta tills jag hade pengar så jag kunde swisha, men iallafall sen fake swisha jag och fick det jag köpte, sen tog det cirka en vecka eller liknande och fick pms från staffs och erkände mitt brott och fick sedan ban på fivem och discorden och inte vart unbannad sen dess och försökt att få mig komma in igen och få göra det rätta istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är igentligen rätt såklart men ber om en chans till då jag faktiskt har lärt mig enligt mitt fel och behöver jag så lånar jag bara pengar inför nästa köp eller om polare köper åt mig så jag kan få varorna legit och inte någon fake-swish/bedrägeri, har fått svar av philip att unban sker inte tills polisen har varit indragen, men tänker att jag instället bara gör rätt och betalar för nästa sak jag faktiskt köper/importerar och kan själv snacka med philip då jag inte har något o dälja, kan skärmdela och allt för att bevisa att jag faktiskt menar det också.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes jag har faktiskt par bans sen innan men dom är äldre, sen jag va ny och inte kunde saker som voice chatten o powergaming o lite copbait, men därefter har jag inte fått något mer än det och lite annat smått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunde definitivt betala som man ska göra och inte försöka lura folk för jag inte har tålamodet och vänta tills jag får mina pengar, förstår att detta är extremt ovanligt och hoppas inte det sker igen, iallafall inte från min sida kan jag garantera!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut lärt mig från min ban och har inprincip lidit av att inte få spela med mina kära vänner och inte få spela o rpa nå mer för något jag begått som jag hoppas kan fixas nu!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstårligt och accepterar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka