Nekad MFF FOR LIFE | Medlem ansökning (Iceyyy84)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MFF FOR LIFE

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Åkerblom

Vad är ditt discord namn? 𝓜𝓕𝓕 𝓑𝓞𝓧𝓔𝓓 𝓨𝓞𝓤#0895

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Leon Åkerblom är 20 år gammal. och han är uppväckts i Malmö mitt i rosengård. Leon älskade att häng med kompisar han hade jätte många kompisar. Och han älskade att hålla på med bilar. och han har det bra förutom att hans mamma dog i en bil krasch men det tänker inte han på längre men sen när hans pappa dog har det förändrads hans beteenden för när hans pappa gick bort så börja han tänka. men mamma har alltid varit störst för Leon hela hans liv. men när mamman gick bort blev pappa viktigare än mamma. men när båda gick bort så blev mamma viktigare än pappa. men annars rullar livet bara att han vill jobba på min karaktär heter Leon Åkerblom och han har det bra förutom att hans mamma dog i en bil krasch men det tänker inte han på längre men sen när hans pappa dog har det förändrads hans beteenden för när hans pappa gick bort så börja han tänka. men mamma har alltid varit störst för Leon hela hans liv. men när mamman gick bort blev pappa viktigare än mamma. men när båda gick bort så blev mamma viktigare än pappa. men annars rullar livet bara att han vill jobba på Vianor. för det är hans favorit jobb Vianor. för det är hans favorit jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer birda till bättre rp genom att hålla mig till reglerna och hålla min karaktärs roll och hjälpa andra om dem behöver hjälp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? nej man måste inte alltid vinna ett scenario man kan ha kul utan att vinna

Hur hittade du Unive? min kompis sa att det var en bra server så jag tänkte men då kan man testa den och jag kan säga det var ett riktigt bra väl

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka