Nekad mfe_extra | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mfe_extra

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199465759381/

Ditt Hex-ID: 110000159bc0295

Vad är din discord tagg? MFE#5872

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 17269-17ec2db136c9b0bd8bd5d1f286a8cd5a.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom bannade mig för att en person skickade ett klipp på när jag sagt dumma ord så som n ordet m.m detta klipp var för ungefär 7 månader sedan! och jag vet mycket väl att jag gjorde rätt så mycket fel med de jag sa i detta klipp! jag är inte en sån person! jag är ej racist eller nazist! det var jätte fel av mig att säga detta som då philip fick visat! och jag kommer aldrig att göra om det! det var super dumt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och duschade sedan när jag kom tillbaka till datorn var jag bannad från unive. Jag fattar att jag gjort fel och detta kommer aldrig att hända igen. Som sagt vill bara få fram det att detta klipp är rätt så gammalt men fattar fortfarande att jag gjort rätt så mycket fel men detta kommer ej att hända igen som sagt förlåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte den var felaktig han bannade mig för detta klipp när jag sagt knäppa och dumma saker men detta kommer aldrig att ske igen!.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannade några gånger tidigare dels när jag var ny till fivem och lalla runt på den första servern jag hete och visste ej vad rp var samt att jag gjort tidigare fel som jag lärt mig av och aldrig gjort om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle ej sagt dom här dumma sakerna utan att jag skulle hållit mig lugn vid detta tillfälle och bara ej sagt sådant skit. Jag är ej racist jag är inte en sån person.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig av mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår! ta eran tid:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka