Nekad MFE0808 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MFE0808

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199543043559/

Ditt Hex-ID: 11000015e5745e7

Vad är din discord tagg? Deklartmfe

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: dcbannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja jag tror staffs valde att banna mig för jag har fått många banns på det senaste och då förlängde de till en p bann

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Spelade fifa och skulle kolla i unives dc då vart jag bannad och då gick jag in i fivem och såg att de hadde förlängt de till p ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt det var rät då jag har varit en problematisk spelare

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har många banns kan tyvär ej de i huvudet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja om vi skulle backa tiden skulle jag gjort många saker annorlunda för det första spelat mer seriöst inte hängt med problematisk spelare för då blir man också det automatiskt. Ångrat det enormt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja om ni unbannar mig kommer jag följa reglerna till 100% inte rpa med problematiska spelare eller vara själv en problematisk spelare och det kommer jag fixa genom att läsa reglerna innan jag går in i servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Snälla snälla Ludde ber dig ångrar mig enormt vill jätte gärna tillbaks

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka