Nekad MFE0808 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MFE0808

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199543043559/

Ditt Hex-ID: 11000015e5745e7

Vad är din discord tagg? Deklartmfe

Vem var det som bannade dig? Valentino

Bild på banmeddelande: bann3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig på grund av ett regelbrott som jag begick, vilket inte är acceptabelt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag skulle delta i en medlemskapsintervju. Jag blev normalt indragen i det, och Darkside skulle ta mig till flygplatsen. Vid det tillfället var jag död, eftersom jag hade blivit dödad ungefär en vecka tidigare. Jag hade inte hunnit hålla inne E när jag dog, och jag avslutade spelet ungefär en minut efter min död.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde felet, och jag förstår nu i efterhand vad som hände. Jag har verkligen lärt mig av situationen och ser nu vikten av att följa reglerna och vara medveten om konsekvenserna av mina handlingar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 24 gånger tidigare, men jag kan tyvärr inte hålla reda på dem alla i huvudet. Annars hade jag självklart delat den informationen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle kunna backa tiden skulle jag förändra flera saker. För det första skulle jag undvika att hamna i problem, och jag skulle se till att hålla inne E knappen när jag dör istället för att avsluta spelet direkt. Dessutom skulle jag ta mig tid att läsa reglerna en extra gång innan jag går in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har självklart lärt mig av min bann. Om ni väljer att unbanna mig, kan ni vara säkra på att det inte kommer att upprepas. Jag kommer att undvika alla regelbrott och spela med ett umgänge som inte är problematiskt. Dessutom kommer jag att läsa reglerna varje gång jag går in.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka