Nekad MFE | Chef-jobb ansökan vill ej bli längre [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MFE

Icke Medlem
Meddelanden
256
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Isaac

Vad heter du på discord? MFE#1111

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag har vad som krävs och jag vet hur man gör saker i det här yrket och jag jobbade i Marja-Lisa tidigare så jag vet hur man gör saker och jag var administratör för Båtbolaget men på en annan server och jag var väldigt duktig. chef allt var bra och allt fick bra hjälp och alla hade jättekul med båtbolaget ingen klagade alla hade det jättebra efter båten och ingen blev någonsin lurad och för att jag älskar jobbet och man träffas så. många människor som är så trevliga för att alla är nöjda och de blir inte upprörda om det blir fel för jag fixar det så gott jag kan och händer det lite värre än dem får de tillbaka sina pengar men som chef jag. göra allt för företaget för det måste vara bra och företaget ska göra det bra, så att vi tjänar pengar, det är nu fel för de som nu ska köpa t.ex de betalar räkningen och vi kan inte ge dem båten , men vi kontrollerar det och tills de kan betala det eller vi kan ge det, och när det händer måste jag lösa det, men jag tar det imes för att jobba så mycket jag kan för de kan vara glada och pressa pengar så att vi kan betala räkningen. Jag kommer utveckla båtbolaget på en helt ny nivå! Jag kommer göra helt ny system. För mer relistisk att man har olika positioner inom jobbet. För IRL Har man säljare osv. Ifall jag blir chef kommer vi införa det. Vi kommer ha mycket aktivivtet vi kommer även ta interjvu varje dag, Vi kommer ha koll så inget korrupt sker på yrket! Vi kommer faktisk också skriva upp en lista på köpen för relistisk rp för man kan vara stammis kund på jobbet, det kommer underlätta jobbet också om vi t,ex skulle ha sammarbete med trygghansa så kan de kolla upp med oss om de är från oss eller begnade.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag brukade jobba på Båtbolaget så det är nästan likadant även om man ger en båt jag jobbade där då för och jag var inte chef men jag var anställd jag gjorde mitt jobb och gjorde som jag blev tillsagd eller ja jag var tvåa i kommandoserver och det gick väldigt bra, allt fick bra hjälp och ingen klagade på att de fick dålig hjälp, eller ja, så jag vet allt om jobbet och om någon annan går fel, antingen ja, jag fixar det direkt, eller någon vem är som företagschefen gör det och han pratar med mig efter att han löst det, så jag kan kolla dem lite mer och veta allt om arbetet, ingen blir arg när någon annan gör ett misstag eller nu för att något företag kommer att lösa det så snart som möjligt eller så gör vi det bästa av det men om vi inte kan lösa det måste vi ge dem pengar igen så att de inte blir lurade för jag vill inte att de ska bli det. som om någon blir lurad eller gillar det nu, då kommer arbetaren omedelbart att förlora sitt jobb.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar

16-21

Helger

10 - 21:30

Lov

14 - 19

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka