Nekad MFE | Chef-jobb ansökan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MFE

Icke Medlem
Meddelanden
256
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvårdare

Vad heter du IRL? Isaac

Vad heter du på discord? MFE#1111

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Har sammanlagt spelar på unive från unive ferbruari 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Punkt 1 Jag kommer utveckla jobbet på många sätt. Jag kommer börja med att styra upp jobbet då det är knappt några anställda och den är väldigt orealistiskt. Vi kan börja med att så fort man blir anställd så får man köra 3 olika ambulans bilar. Sen är det även så att det är som att jobbet heter "ambulans" det jag menar är att det ända som händer i sjukvården är man tar ut en bil gör /me stoppar tryckförband sen så går man i f6 menyn å gör hlr. Detta är så orealistiskt som det går. Sen är det även så att det är som att man blir anställd till ambulansbilförare. Det jag menar är att i ett sjukhus så jobbat det opererare, hjälpredor, doktorer, mm. Så därför har jag tänkt att jag/ledningen/rekryterare. Skriver ut vad vi söker för enheter i sjukhuset. Det kan tex vara städerskor, opererare, sjuksköterskor osv. Då när vi går i lobbyn och ser vilka som vill ta intervjuer så frågar vi dem så här ex. "Vad är det för jobb du söker?" Elr något liknande. Då när jag elr någon annan går med dem till intervjuerummet Så frågar vi massor av frågor som håller till den enheten ex "opererare" då om vi tycker dem är nog bra så anställer vi de som "studerande inom opererare enheten" så får hen gå på utbildningar och sedan om hen klarar det så blir hen opererare. Sammanfattning: mer frågor. Annat intervjue upplägg. Fler enheter. Mer realistiskt. Punkt 2. Ändring av roller och utbildningar. Det jag menar är att rollerna är "KAOS" det är som att de tidigare cheferna inte jobbat på att få det realistiskt och bra. Ex. Det finns olika ranger av ambulansförare?. Som jag sa innan. Man har ett huvudjobb. Fine man kanske vill kunna köra ambulansbil och göra allt annat men det blir så jävla orealistiskt. Såhär. Du tänker att alla på ett sjukhus springer runt och gör alla saker de vill. De är ej realistiskt visst? Så när man vill bli en del av sjukvården så är man "EN" enhet. Ex städare optiker, operare. Man springer alltså inte runt och gör vad man känner för. Så jag och mitt team kommer ändra rollerna så de blir realistiskt. De var rollerna. Utbildningarna. Asså seriöst? Man tar utbildningar för att köra snabbare bilar? Om man är ambulansförare får man ta alla de bilarna som finns. Jag tog själv en intervju tidigare och då var det såhär det var. Hej. Vad heter du och hur gammal är du? Jag svarar på de frågorna och han fortsätter såhär gick du sjukvårdenhögskolan? Asså vad e det för lall? Då säger ja det gick jag i. Vet du hur man gör hlr och vet du vad tryckförband och kompressor gör? Jag svarar på de frågorna vilket e väldigt lätta frågor och då säger han yes du blir godkänd. Så ger han mig nycklar och sen går han.? Nu visste ju jag i detta fall vart allt låg ex förråd. Men de ska man gå igenom. Även kläderna. Jag frågade om de och han skrev i ooc titta i discord. Jag ba okej så ser jag vilka kläder jag ska ha. Det bryter även mot reglen "metagaming" vilket man kan få bann för. Sen gav han mig jobbet så fick jag dra ut med 3 ambulans bilar?! Sen var det klart. Dem skrev ut om utbildningar som man kunde ta för att få köra lite snabbare bilar. Och de var de ändå utbildningarna. Så sammanfattning: Göra rollerna realistiska och även utbildningarna.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? De erfarenheterna jag har är att min mamma har jobbat som 3 olika enheter i sjukvården. Vet alla basic saker och även avancerade saker. Har rpat som sjukvården 3 gånger. Tagit massor av utbildningar även hållt flera eftersom jag var sjukvård ledning förr. Haft de flesta utbildningar som funnits väldigt stresstålig och har mycket tålamod

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer inne vara 5 timmar varje dag på helgen 7 timmar och lov 9 timmar, Kommer göra det roligt för sjv kåren

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag kommer fortsätta rollspela på servern om jag blir nekad

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja, läser varje dag. Har fått indragen en gång för jag är bättre på att rpa laglig

----rep du verkar inte kunna något om sjukvård om jag ska vara ärlig. Och sen till nästa gång heter det kirurg inte operareare. Och det är inte snabbare bilar det är större och tyngre vilket menar att du behöver vidare utbildning eftersom det kan räknas som lastbil och buss. Och sjukvården har valt ett bil system där ex e fordon räknas som d fordons IRL men det är ett väldigt prakstiskt system

-----REP Plus repar sig själv 3 gånger och kom nyss från krim

----rep du verkar inte kunna något om sjukvård om jag ska vara ärlig. Och sen till nästa gång heter det kirurg inte operareare. Och det är inte snabbare bilar det är större och tyngre vilket menar att du behöver vidare utbildning eftersom det kan räknas som lastbil och buss. Och sjukvården har valt ett bil system där ex e fordon räknas som d fordons IRL men det är ett väldigt prakstiskt system
Men tjenixen. Såhär alla stavar fel. De där med att bilarna blir tyngre ksk e sant men tror du fattar vad jag menar
Mvh mfes kompis

Och även om du säger på nått sätt att en bil blir lastbil så behöver ju du ändå körkort till lastbil
Mvh mfes kompis.

Och även om du säger på nått sätt att en bil blir lastbil så behöver ju du ändå körkort till lastbil
Mvh mfes kompis.
Ja det behövs sjävlklart C-körkort och det har alla våra anställda som är c och uppåt utbildade. Och eftersom an inte kan ta D körkort på unive så måste vi ha det om man ska kunna köra tex vår stora buss som jag vet är ett helvet och köra med svängar och likande

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka