Accepterad MFE | Ban Överklagan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MFE

Icke Medlem
Meddelanden
256
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199383955122

Ditt Hex-ID: 110000154dbc6b2

Vad är din discord tagg? MFE#1111

Vem var det som bannade dig? Deeypz

Hur lång tid var din ban? 14 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image12.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrattade samtidigt som jag sloss det fattar alla att det är lall, jag fattar det nu men var så dum och inte gjorde det innan. Han gjorde rätt beslut att banna mig men bans är för att lära säg av sina misstag och jag lärde mig nu av detta misstaget och nu kan jag alla regler. Läste även alla extra regler och hoppas han förstår mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en grabb vet ej vad han heter träffades på lsa så visade han sin bil jag fråga får jag test köra han säger, ja. Jag köer nere vid kloeakerna testar den jag testar sedan säger jag nej jag vill ej ha den. Vi kör därefter tillbaks till lsa Jag frågar var är du ifrån han säger något fult ord mins inte exakt och då slår jag till han och sedan skrattar jag i slagsmålet och säger att han ska säga förlåt pappa till mig och det räknas som lall kom jag på senare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej felaktigt!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har massa bans men minns bara min senaste som var när jag var p bannad men minns inte vad jag gjorde då. Det var min senaste

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle värkligen gjora massa saker. Jag skulle ett inte börja sloss, sedan inte skratta när jag slås för det gör man verkligen inte IRL & det sista inte säga att han ska säga förlåt pappa för det skulle man inte tänkt på i ett slagsmål för i ett slagsmål är man så arg på fiende i alla fall jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig massa saker av mina bann som jag skrev över, har även en ny strayegi läsa 20 min regler innan man rpar på morgen sedan gå in och rpa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Bra beslut deeyps, hoppas du ger mig en chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka